レクサスでは、新しいUXモデルで、これまでよりも多くのユーザーにリーチしようとしている - 大胆なデザイン、精巧なインテリア、高級感を犠牲にして後者を引きつけたいと考えている。詳細。
新しいもの レクサスUX それはです 雑種 z izstopajočim zunanjim 意図的に, ki nas ne pusti hladne. Dizajn ostrih linij nima zgolj estetske funkcije, vendar je vanj vključena še funkcija 空気力学, ki poskrbi za večjo učinkovitost in manjšo porabo gorivo. Takšne elemente najdemo v obliki obrob blatnikov, obliki platišč in zadnji luči, ki deluje kot usmerjevalnik zraka.
Notranjost je razdeljena na 運転手 と sovoznikov del – voznik ima optimalen レビュー na merilniki in armaturno ploščo, medtem ko so sovozniku namenili 開ける 空間, ki še poveča občutek prostornosti. Vmesnik Touch Pad so premaknili bližje k sovozniku, da lahko tudi ta upravlja z zabavno-informativnim sistemom in pri tem ne moti voznika.
Tudi Lexus UX nam pri višjih nivojih opreme ponuja element ‘neskončnosti’, ki ga je mogoče videti v vzvodih za nastavitev smeri pihanja zraka iz prezračevalnih rež. Info-telematski zaslon UX je eden večjih v tem razredu, 10.25インチ, za katerega tudi računajo, da bo glavni razlog, zaradi katerega se bodo kupci odločili za nakup.
V usnjenih sedežih je mogoče zaslediti povezavo s tradicionalnim japonskim vezenjem sashiko – pri tej tehniki dobimo privlačne vzorce v usnju, ki poleg vsega še ojačajo material. Kot opcijo si lahko izberemo armaturno ploščo prekrito z imitacijo japonskega papirja washi.
Tiste, ki so drznejši po duši, bo poskušal novi Lexus UX navdušiti s trojico 特別な色 – karneolsko oranžna, kaki zelena in nebesno modra barva imajo svoje posebnosti, v njih pa najdemo primešane zlate delce, izredno 大きなもの delce barve in steklene delce. Vse to, da bi barva izstopala in se pod različno svetlobo drugače svetila.
Tudi Lexus UX ima čez celoten zadek luč, kar je v zadnjem času priljubljen element v avtomobilski industriji. Pri Lexusu je malenkost drugačna in zaradi tega elegantnejša. Najtanjša je na sredini avtomobila, potem pa se širi proti levi in desni strani.
Lexus UX želi s hibridnim pogonom združiti dinamiko, 容量 と 効率. Nova platforma omogoča lahko in 強く konstrukcijo, nanjo pa so pritrdili odzivno と 正確に krmiljenje.
Štirikolesni pogon je v Lexusu UX malenkost drugačen, saj ni mišljen za premagovanje zahtevnih terenov. Štirikolesni pogon deluje v kombinaciji z 電気モーター, ki pomaga pri pospeševanju, vožnji skozi ovinke in vožnji po spolzki podlagi.
Lexus UX 250h prinaša četrto generacijo hibridnega pogona, ki izstopa z največjim izkoristkom in nizko porabo. 2,0-litrski 4-valjnik ima v kombinaciji z elektromotorjem 184 (131 kW) konjskih moči. Poleg hibirda je na voljo še Lexus UX 200 と bencinskim 2,0-litrskim 4-valjnikom、それは 171 (126 kW) konjskih moči. Oba motorja sta na voljo s samodejnim CVT DIrect Shift menjalnikom.
Lexus UX se bo spopadel z rivali v obliki Audija Q3, BMW X1 in X2, Mercedes-Benz GLA, Volvom XC-40, Jaguarjem E-Pace in Land Rover Range Rover Evoque. Lexus UX z bencinskim motorjem in pogonom na prednji kolesni par je na voljo od 29.950 evrov dalje.
Galerija: Lexus UX
詳しくは:
レクサス