fbpx

Uusi Lexus UX: lupaava crossover jo tiellä

Novi Lexus UX: križanec, ki obeta veliko

Lexus pyrkii uudella UX-mallilla tavoittamaan suuremman massan käyttäjiä kuin tähän mennessä - he haluavat houkutella jälkimmäisiä rohkean suunnittelun, hienostuneen sisustuksen ja tunnelman kustannuksella. yksityiskohta.

Uudet Lexus UX se on risteytys z izstopajočim zunanjim suunnittelultaan, ki nas ne pusti hladne. Dizajn ostrih linij nima zgolj estetske funkcije, vendar je vanj vključena še funkcija aerodynamiikka, ki poskrbi za večjo učinkovitost in manjšo porabo gorivo. Takšne elemente najdemo v obliki obrob blatnikov, obliki platišč in zadnji luči, ki deluje kot usmerjevalnik zraka.

Notranjost je razdeljena na Kuljettajat ja sovoznikov del – voznik ima optimalen arvostelu na merilniki in armaturno ploščo, medtem ko so sovozniku namenili avata tilaa, ki še poveča občutek prostornosti. Vmesnik Touch Pad so premaknili bližje k sovozniku, da lahko tudi ta upravlja z zabavno-informativnim sistemom in pri tem ne moti voznika.

Tudi Lexus UX nam pri višjih nivojih opreme ponuja element ‘neskončnosti’, ki ga je mogoče videti v vzvodih za nastavitev smeri pihanja zraka iz prezračevalnih rež. Info-telematski zaslon UX je eden večjih v tem razredu, 10,25 tuumaa, za katerega tudi računajo, da bo glavni razlog, zaradi katerega se bodo kupci odločili za nakup.

V usnjenih sedežih je mogoče zaslediti povezavo s tradicionalnim japonskim vezenjem sashiko – pri tej tehniki dobimo viehättävä näytteet v usnju, ki poleg vsega še ojačajo material. Kot opcijo si lahko izberemo armaturno ploščo prekrito z imitacijo japonskega papirja washi.

Lexus UX
Lexus UX

Tiste, ki so drznejši po duši, bo poskušal novi Lexus UX navdušiti s trojico posebnih barv – karneolsko oranžna, kaki zelena in nebesno modra barva imajo svoje posebnosti, v njih pa najdemo primešane kulta delce, izredno suuret delce barve in steklene delce. Vse to, da bi barva erottui in se pod različno svetlobo drugače svetila.

Tudi Lexus UX ima čez celoten zadek luč, kar je v zadnjem času priljubljen element v avtomobilski industriji. Pri Lexusu je malenkost drugačna in zaradi tega tyylikkäämpi. Najtanjša je na sredini avtomobila, potem pa se leviää proti levi in desni strani.

Lexus UX
Lexus UX

Lexus UX želi s hybridi pogonom združiti dinamiko, kapasiteettia ja tehokkuutta. Nova platforma omogoča lahko in voimakkaasti konstrukcijo, nanjo pa so pritrdili odzivno ja tarkalleen ottaen krmiljenje.

Štirikolesni pogon je v Lexusu UX malenkost drugačen, saj ni mišljen za premagovanje zahtevnih terenov. Štirikolesni pogon deluje v kombinaciji z sähkömoottori, ki pomaga pri pospeševanju, vožnji skozi ovinke in vožnji po spolzki podlagi.

Lexus UX
Lexus UX

Lexus UX 250h prinaša četrto generacijo hibridnega pogona, ki izstopa z največjim izkoristkom in nizko porabo. 2,0 litrainen 4 sylinterinen ima v kombinaciji z elektromotorjem 184 (131 kW) konjskih moči. Poleg hibirda je na voljo še Lexus UX 200 kanssa bencinskim 2,0-litrskim 4-valjnikom, joka on 171 (126 kW) konjskih moči. Oba motorja sta na voljo s samodejnim CVT DIrect Shift vaihdelaatikko.

Lexus UX se bo spopadel z rivali v obliki Audija Q3, BMW X1 in X2, Mercedes-Benz GLA, Volvom XC-40, Jaguarjem E-Pace in Land Rover Range Rover Evoque. Lexus UX z bencinskim motorjem in pogonom na prednji kolesni par je na voljo od 29.950 evrov dalje.

Galerija: Lexus UX

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
lexus.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.