fbpx

新款雷克萨斯 UX:一款充满希望的跨界车已经上路

Novi Lexus UX: križanec, ki obeta veliko

在雷克萨斯,通过新的 UX 模型,他们将尝试接触比迄今为止更大的用户群 - 他们希望以牺牲大胆的设计、精致的内饰和感觉来吸引后者。细节。

新的 雷克萨斯UX 这是 杂种 z izstopajočim zunanjim 通过设计, ki nas ne pusti hladne. Dizajn ostrih 线 nima zgolj estetske funkcije, vendar je vanj vključena še funkcija 空气动力学, ki poskrbi za večjo učinkovitost in manjšo porabo gorivo. Takšne elemente najdemo v obliki obrob blatnikov, obliki platišč in zadnji luči, ki deluje kot usmerjevalnik zraka.

Notranjost je razdeljena na voznikovsovoznikov del – voznik ima optimalen 审查 na merilniki in armaturno ploščo, medtem ko so sovozniku namenili 打开 空间, ki še poveča občutek prostornosti. Vmesnik Touch Pad so premaknili bližje k sovozniku, da lahko tudi ta upravlja z zabavno-informativnim sistemom in pri tem ne moti voznika.

Tudi Lexus UX nam pri višjih nivojih opreme ponuja element ‘neskončnosti’, ki ga je mogoče videti v vzvodih za nastavitev smeri pihanja zraka iz prezračevalnih rež. Info-telematski zaslon UX je eden večjih v tem razredu, 10,25 palcev, za katerega tudi računajo, da bo glavni razlog, zaradi katerega se bodo kupci odločili za nakup.

V usnjenih sedežih je mogoče zaslediti povezavo s tradicionalnim japonskim vezenjem sashiko – pri tej tehniki dobimo 吸引人的 样品 v usnju, ki poleg vsega še ojačajo material. Kot opcijo si lahko izberemo armaturno ploščo prekrito z imitacijo japonskega papirja washi.

雷克萨斯UX
雷克萨斯UX

Tiste, ki so drznejši po duši, bo poskušal novi Lexus UX navdušiti s trojico 特殊颜色 – karneolsko oranžna, kaki zelena in nebesno modra barva imajo svoje posebnosti, v njih pa najdemo primešane zlate delce, izredno 大的 delce barve in steklene delce. Vse to, da bi barva izstopala in se pod različno svetlobo drugače svetila.

Tudi Lexus UX ima čez celoten zadek luč, kar je v zadnjem času priljubljen element v avtomobilski industriji. Pri Lexusu je malenkost drugačna in zaradi tega elegantnejša. Najtanjša je na sredini avtomobila, potem pa se širi proti levi in desni strani.

雷克萨斯UX
雷克萨斯UX

Lexus UX želi s 杂交种 pogonom združiti dinamiko, 容量效率. Nova platforma omogoča lahko in 强烈地 konstrukcijo, nanjo pa so pritrdili odzivno恰恰 krmiljenje.

Štirikolesni pogon je v Lexusu UX malenkost drugačen, saj ni mišljen za premagovanje zahtevnih terenov. Štirikolesni pogon deluje v kombinaciji z 电动马达, ki pomaga pri pospeševanju, vožnji skozi ovinke in vožnji po spolzki podlagi.

雷克萨斯UX
雷克萨斯UX

Lexus UX 250h prinaša četrto generacijo hibridnega pogona, ki izstopa z največjim izkoristkom in nizko porabo. 2,0-litrski 4-valjnik ima v kombinaciji z elektromotorjem 184 (131 kW) konjskih moči. Poleg hibirda je na voljo še Lexus UX 200bencinskim 2,0-litrskim 4-valjnikom, 其中有 171 (126 kW) konjskih moči. Oba motorja sta na voljo s samodejnim CVT DIrect Shift 变速箱。

Lexus UX se bo spopadel z rivali v obliki Audija Q3, BMW X1 in X2, Mercedes-Benz GLA, Volvom XC-40, Jaguarjem E-Pace in Land Rover Range Rover Evoque. Lexus UX z bencinskim motorjem in pogonom na prednji kolesni par je na voljo od 29.950 evrov dalje.

Galerija: Lexus UX

更多信息

更多信息:
雷克萨斯

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。