プジョーは、新しいロゴを採用した初のプジョーモデルとなる、新世代の308コンパクトモデルに関する最初の情報を明らかにした。
Zasnova nove generacije je bila že vidna na vozilih s kamuflažo, prinaša pa nov sprednji del z značilnimi žarometi, ki vsebujejo “levje okle”, ki služijo kot dnevne LED-luči, medtem ko je zadek novinca zelo podoben modelu 208.
Video prispevek – Peugeot 308
Nasplošno je novi oblikovni slog zadnjih generacij Peugeot zelo zanimiv in se poda tudi najnovejšemu članu. Oblika karoserije izpade izjemno dinamična in športna. Nezmotljiv pa je tudi izjemno privlačen svetlobni podpis, ne le prednjega dela, temveč tudi zadka.
Tudi notranjost je povsem nova in prinaša nov 10-palčni digitalni i-Cockpit, ki je v najbogatejši opremi GT na voljo tudi v 3D-tehnologiji, medtem ko je osrednji 10-palčni multimedijski zaslon povsem nov in zdaj prihaja pod imenom Peugeot i-Connect. Paket opreme Allure vključuje tudi navidezna i-stikala, ki jih je mogoče prilagoditi in nadomestiti fizične gumbe nad upravljanjem s klimatsko napravo.
Novi 308 je za 11 cm daljši (4,36 m) in za 2 cm nižji (1,44 m), medosna razdalja pa je povečana za 5,5 cm in zdaj meri 2.675 cm. Prtljažnik je nekoliko manjši od predhodnika in ima prostornino 412 litrov, z zlaganjem zadnjih sedežev pa se prostornina poveča na 1.323 litrov.
Ponudba motorjev se začne pri 1,2-litrskem turbobencinarju s 110 KM in 130 KM, močnejši pa je na voljo tudi s samodejnim menjalnikom EAT8, medtem ko dizelsko ponudbo sestavlja le 1,5-litrski turbodizelski motor s 130 KM, kupci pa izbirajte med ročnim ali samodejnim menjalnikom. 308 je zdaj na voljo tudi v priključno hibridni različici – s180 KM in 225 KM, obe različici pa sta kombinirani s samodejnim menjalnikom e-EAT8.
Omenimo še, da je novi Peugeot 308 opremljen z vsemi najnovejšimi varnostnimi sistemi, pa tudi s sistemi za pomoč voznikom, in je izdelan tam, kjer je njegov predhodnik – v tovarni Mulhouse v Franciji, na naš trg pa bo prispel do konca letošnjega leta. Bo pa zaradi novih tehnologij malenkost višja cena od predhodnika. To pa je že standard v industriji.