電動化が一時的な流行ではないことの証拠ですが、自動車業界の将来は、間もなくすべてのメーカーが自社製品に電動モデルを提供するようになるという事実です。トヨタとの提携により、伝説のスバルが最初の切り札を提示した。
Torej novi Subaru Solterra je prvo električno vozilo tega japonskega proizvajalca avtomobilov. Križanec bo na ceste v ZDA, Kanado in Evropo, pripeljal leta 2022. Na platformi, ki jo je razvil skupaj s Toyoto.
Solterra bo na voljo v različici s pogonom na prednja kolesa in s štirikolesnim pogonom, torej s 150 kW (201 konjskimi močmi) AC sinhronim motorjem, ki poganja samo sprednji kolesi, ali s parom motorjev z močjo 80 kW (107 KM), kjer po en poganja vsako os, za skupno moč 160 kW (214 KM).
Oba modela imata 71,4 kWh baterijo pod tlemi vozila, za katero Subaru ocenjuje, da bo zagotovila približno 530 km dosega na podlagi standarda WLTC. In pri različici s štirikolesnim pogonom, nekoliko manj – ocenjenih 460 km.
Baterijo bo Solterra polnila hitro z enosmernim tokom do 150 kW – čeprav Subaru ni podal ocene, koliko časa bo polnjenje trajalo. Za primerjavo, Toyota je dejala, da bo njen BZ4X, ki je zgrajen na isti platformi, potreboval 30 minut, da se napolni do 80-odstotne kapacitete. BZ4X bo prav tako na ceste zapeljal leta 2022 in bo zgrajen na tej skupni platformi, ki jo Toyota imenuje e-TNGA, Subaru pa e-Subaru.
Ko bo zapeljal model na ceste v prihodnjem letu, bo Subaru nedvomno tekmoval z Rivianom za bazo strank v segmentu avanturistov. Takih, ki so že sedaj cenili to blagovno znamko in jo izbirali kot “sladokusci” je namreč precej in tudi zato napovedujemo svetlo prihodnost temu modelu.