FBピクセル

これらは 2015 年で最もバイラルで面白い広告です

Najboljši viralci v letu 2015 do zdaj.

バイラル広告は、21 世紀のすべての広告主の夢の夢です。問題は、ソーシャル ネットワークの状況が多彩で多様性に富んでいるため、ソーシャル ネットワークに普遍的な公式がなく、何が人々を本当に興奮させるのかを確実に知ることが難しいことです。さて、以下の広告代理店とブランドは、これまでのところ 2015 年に最もバイラルな広告のランキングを発表するので、十分以上の成功を収めています。

Vas zanima kateri so najbolj popularni oglasi v letu 2015? Ali bolje, najbolj viralni? Če gre med besedama postaviti enačaj je težo reči, dejstvo pa je, da so bili zaradi takšnega ali drugačnega razloga največrat deljeni. In kdo nas je v letu 2015 najbolj prepričal?

続きを読む: スーパーボウル 2015: スーパーボウルのベスト広告 10

Liam Neeson v oglasu za Supercell, kjer se je vživel v svojo vlogo iz filmske serije Ugrabljena.
Liam Neeson v oglasu za Supercell, kjer se je vživel v svojo vlogo iz filmske serije Ugrabljena.

Če gre soditi po izsledkih podjetja Unruly, so bili glavni dobitek, saj so med ducat najbolj viralnimi oglasi kar trije (za Purino, Budweiser in Kleenex, dva sta v top 4) v katerih glavna vloga pripada človekovemu najboljšemu prijatelju. Med njimi se je znašel tudi napovednik za tretjo sezono serije Oranžna je nova črna (Orange Is the New Black), medtem ko so bili napovednik za filme iz statistike izločeni, saj bi sicer preplavili lestvico. Na njej sta tudi dva oglasa s Super Bowl tematiko, a niti ta nista mogla preseči Disneyevega trika z liki v nakupovalnem centru, ki so ga uporabniki od februarja do danes delili več kot 3,7-milijonkrat (na večni lestvici je trenutno deveti). Ob tem naj dodamo, da so številke naveden ob oglasih seštevek deljenj na vseh družbenih omrežjih skupaj (YouTube, Facebook,…).

12. Samsung: ”Galaxy S6 edge Iron Man Limited Edition: Official Unboxing”

563.342 deljenj

11. Android: ”Friends Furever”

987.361 deljenj

10. Red Nose Day: “Coldplay’s Game of Thrones: The Musical”

996.251 deljenj

9. Supercell: “Clash of Clans: Revenge”

1,003.642 deljenj

8. Kleenex: “Unlikely Best Friends”

1,242.583 deljenj

7. Netflix: “Napovednik za 3. sezono Oranžna je nova črna”

1,283.721 deljenj

6. Microsoft Collective Project Agency: “Robert Downey Jr. dostavi bionično roko”

2,079,279 deljenj

5. Fanpage.it: “Slap Her”

2,363.612 deljenj

4. Budweiser: “Lost Dog”

2,511.546 deljenj

3. The Ad Council: “Love Has No Labels”

2,741.138 deljenj

2. Purina: “This Man Found His Soulmate In A Puppy And It’s Adorable”

2,880.879 deljenj

1. Disney Parks: “Disney Characters Surprise Shoppers”

3,757.909 deljenj

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。