fbpx

Dette er de mest virale og underholdende annonsene i 2015

Najboljši viralci v letu 2015 do zdaj.

Virale annonser er enhver annonsørs våte drøm i det 21. århundre. Problemet er at på grunn av fargerike og mangfoldige landskapet til sosiale nettverk, er det ingen universell formel for dem, og det er vanskelig å vite med sikkerhet hva som virkelig vil tenne mennesker. Vel, følgende reklamebyråer og merker har mer enn lyktes, da vi presenterer for deg rangeringen av de mest virale annonsene i 2015 så langt.

Vas zanima kateri so najbolj popularni oglasi v letu 2015? Ali bolje, najbolj viralni? Če gre med besedama postaviti enačaj je težo reči, dejstvo pa je, da so bili zaradi takšnega ali drugačnega razloga največrat deljeni. In kdo nas je v letu 2015 najbolj prepričal?

LES MER: Super Bowl 2015: De 10 beste Super Bowl-annonsene

Liam Neeson v oglasu za Supercell, kjer se je vživel v svojo vlogo iz filmske serije Ugrabljena.
Liam Neeson v oglasu za Supercell, kjer se je vživel v svojo vlogo iz filmske serije Ugrabljena.

Če gre soditi po izsledkih podjetja Unruly, so bili glavni dobitek hunder, saj so med ducat najbolj viralnimi oglasi kar trije (za Purino, Budweiser in Kleenex, dva sta v top 4) v katerih glavna vloga pripada človekovemu najboljšemu prijatelju. Med njimi se je znašel tudi napovednik za tretjo sezono serije Oranžna je nova črna (Orange Is the New Black), medtem ko so bili napovednik za filme iz statistike izločeni, saj bi sicer preplavili lestvico. Na njej sta tudi dva oglasa s Super Bowl tematiko, a niti ta nista mogla preseči Disneyevega trika z liki v nakupovalnem centru, ki so ga uporabniki od februarja do danes delili več kot 3,7-milijonkrat (na večni lestvici je trenutno deveti). Ob tem naj dodamo, da so številke naveden ob oglasih seštevek deljenj na vseh družbenih omrežjih skupaj (YouTube, Facebook,…).

12. Samsung: ”Galaxy S6 edge Iron Man Limited Edition: Official Unboxing”

563.342 deljenj

11. Android: ”Friends Furever”

987.361 deljenj

10. Red Nose Day: “Coldplay’s Game of Thrones: The Musical”

996.251 deljenj

9. Supercell: “Clash of Clans: Revenge”

1,003.642 deljenj

8. Kleenex: “Unlikely Best Friends”

1,242.583 deljenj

7. Netflix: “Napovednik za 3. sezono Oranžna je nova črna”

1,283.721 deljenj

6. Microsoft Collective Project Agency: “Robert Downey Jr. dostavi bionično roko”

2,079,279 deljenj

5. Fanpage.it: “Slap Her”

2,363.612 deljenj

4. Budweiser: “Lost Dog”

2,511.546 deljenj

3. The Ad Council: “Love Has No Labels”

2,741.138 deljenj

2. Purina: “This Man Found His Soulmate In A Puppy And It’s Adorable”

2,880.879 deljenj

1. Disney Parks: “Disney Characters Surprise Shoppers”

3,757.909 deljenj

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.