FBピクセル

バチカンには、イエスを捜す独自のバージョンの Pokémon Go がある

バチカンが何としてでも若者たちに手を差し伸べたいと考えているのは明らかだ。つまり、彼らは、基本的に、2016 年に新興宗教となった人気ゲーム Pokémon Go のコピーであるゲーム Follow JC Go をリリースしました。

V vatikanski različici igre Pokémon Go Follow JC Go ne boste lovili Pikachuja in Squirtla, ampak boste zbirali svetnike in druge biblijske figure, in sicer tako, da boste odgovarjali na filozofska vprašanja o njih. Eno izmed hipotetičnih vprašanj, ki ga najdemo na uradni spletni strani aplikacije, je tudi: Kdo je rekel “Moj bog, moj bog, zakaj si me zapustil?” (Namig: To je rekel Jezus.)

Ko igralec ‘ujame’ vse figure s pomočjo geolokacije, njegova duhovna skupnost postane ‘evangelizacijska skupina’, ki sledi Jezusu. Igralci morajo skrbeti za svoje figure tako, da jih hranijo, jim dajejo pijačo in jih duhovno priskrbijo – to pomeni, da zbirajo posebne predmete, molijo za bolne v bolnišnicah gredo v cerkev vsakič, ko gredo mimo nje.

Igra Follow JC Go je bila razvita pri Fundación Ramón Pané za Svetovni dan mladih. Razvoj naj bi stal 500 tisoč ameriških dolarjev, trajal pa na bi 2 leti. Igra je na voljo za iOS in Android, a na žalost zaenkrat deluje samo v Italiji in Španiji.

Nad igro naj bi bil navdušen tudi papež Frančišek. Čeprav televizije ne gleda že od leta 1999, je tehnološko podkovan papež z aktivnim računom na Twitterju, kjer kritizira lažne novice.

Katoliška cerkev nedvomno potrebuje vso pomoč, ki jo lahko dobi, ko gre za pridobivanje mlajše populacije. Skoraj 20 odstotkov ljudi, ki zapustijo katoliško cerkev, je starih pod 25 let, razni škandali o zlorabah pa mlade odvračajo, da bi pristopili ali pa se vrnili v cerkev.

Nekoliko presenetljivo je, da se je Cerkev odločila za kopijo igre Pokémon Go, da bi dosegla mlade ljudi, saj je prvotna igra povzročila kar nekaj težav tistim, ki so zašli v božji hram. Ruski youtuber Ruslav Sokolovsky je bil zaradi tega obsojen na tri leta pogojen kazni, ker se je snemal, medtem ko je igral igro Pokémon Go v zgodovinski kapeli.

詳しくは

詳しくは:
fundacionpane.org

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。