フォルクスワーゲン パサートは、すべてのバージョンで刷新を受けました。セダン、バリアント、オールトラック、GTE は、外観が新しくなり、テクノロジーが追加され、エンジンが改良され、新たな冒険に出かける準備ができています。
フォルクスワーゲン パサート je drugi najbolj prodajani Volkswagen, prvi pa še vedno ostaja Golf. Kot je že v navadi pri osvežitvah, smo deležni manjših kozmetičnih popravkov, bistvo pa ostaja skorajda enako. In tudi tokrat ni nič drugače. Prenovljeni Passat ima spremenjen sprednji in zadnji odbijač, prednjo masko in tako sprednje kot zadnje žaromete. Da boste prenovljeno različico lažje prepoznali, si oglejte zadek, na katerem je napis Passat, narejen v istem stilu, kot pri modelu アルテオン.
V notranjosti imamo po novem na voljo zabavno-informacijski sistem tretje 世代, ki ima izboljšano medsebojno delovanje z zaslonom za digitalne merilnike. Zaslon na dotik je na voljo v velikosti 6,5-, 8,0- と 9,2-palcev in podpira インターネットラジオ in pridobivanje prometnih informacij v 現実的な času. Nadgrajeni asistenčni sistemi omogočajo prenovljenemu Passatu delno avtonomno vožnjo po avtocesti, do hitrosti 210km/h. Lahko si omislite prediktivni tempomat, pomočnika za ohranjanje voznega pasu, asistenta za prikolico in parkirnega asistenta.
Po novem imajo vsi motorji, tako dizelski kot bencinski, nameščen フィルター, ki zmanjšujejo količino škodljivih delcev v izpuhu. Trije bencinski motorji TSI bodo imeli 150, 190 また 272 konjskih moči, trije dizelski motorji TDI 良い 120, 190 また 240 konjskih moči. Na voljo bo še dizelski motor z oznako Evo、 と 150馬力. Prenovljeni Passat GTE ima zdaj dovolj zaloge električne energije za do 55キロ 長い道。
Tokratni Passat bo še zadnji, ki bo nosil oznako- narejeno v Nemčiji. Passata so v Nemčiji izdelovali vse od leta 1978, z naslednjo generacijo pa se bo, po napovedih, proizvodnja selila na Češko.
Galerija slik: Volkswagen Passat
詳しくは:
フォルクスワーゲンsi