아우디는 상하이 모터쇼에서 컨셉 에디션으로 아우디 A6 e-트론을 선보이며 새로운 전기 모델의 출시를 알렸습니다. 전기가 현실이 되고 현재가 되고 있는 비즈니스 세단의 매우 중요한 프리미엄 부문에서도 마찬가지입니다.
Koncept Audi A6 e-tron meri 4,96 m v dolžino, širok je 1,96 m in visok 1,44 m. Zelo podobno kot klasični 아우디 A6. Novost je, da uporablja platformo PPE (Premium Platform Electric), ki jo bo v prihodnosti poleg tega modela uporabljal novi Q5 그리고 Q6, seveda popolnoma električnimi pogoni. Platforma je bila razvita s Porschejem, zato jo bo uporabljal novi Macan, prvi proizvodni model pa bo na trgu predstavljen čez dobro leto dni.
Prvi vtisi so, da Audi ne bo bistveno spremenil koncepta in da tokrat s to študijo vdimo prihodnost. Torej, da je tu mogoče videti novega A6, čeprav bo kakopak z rahlimi spremembami, kajti prikazani ima Sportback oblikovne poteze in arhitekturo petih vrati, zato je morebiti celo bližje novemu modelu A7.
Največje novosti Audijevega oblikovalskega jezika so nadaljnje izboljšave na področju aerodinamike. Tako je koeficient (cW = 0,22), kar se za električnega predstavnika vsekakor spodobi. Design je zanimiv in dinamičen s kopico inovacij. Nova generacija LED luči Digital Matrix LED preseneča z njihovo ločljivostjo saj je tako dobra, da lahko žarometi na steno po potrebi projicirajo film ali video igro. Posebne pa so tudi zadnje luči OLED nove generacije z neštetimi možnostmi za prilagajanje grafike.
Pod pokrovom “ni veliko” se pa na sredini vozila skriva baterija s kapaciteto 100kWh in prinaša 800-voltno tehnologijo – poznamo iz Porsche Taycan. Tako kot Audi e-tron GT mogoča torej polnjenje baterij Audija Audi A6 e-tron v zelo kratkem času na postajah za hitro polnjenje tudi z močjo do 270 kW. 10 minut polnjenja pomeni tudi domet 300 km, medtem ko polnjenje od 5 do 80% traja natanko 25 minut. Doseg je koncepta je 700 km. Elektromotorja dajeta do 350 kW (469 konjev) 그리고 800Nm, kar v kombinaciji s pogonom quattro pomeni vrhunsko zmogljivost. Vstopni enomotorni model bo lahko dosegel 100 km / h v manj kot 7 sekundah.
Medtem ko Porschejevega modela na platformi PPE (Macan) ne bodo proizvajali na Kitajskem, bodo tudi Audijevi e-tron modeli prihajali s Kitajske, in sicer iz tovarne FAW. Spomnimo, platforma PPE bo uporabljena za veliko serijske modele, medtem ko bodo ekskluzivi, kot sta Audi e-tron GT in Porsche Taycan, uporabljali platformo J1.