fbpx

CES 2015: 개방형 #webOS #lg에서 실행되는 LG-Audi 스마트워치

Največji hit letošnjega CES-a na področju nosljive tehnologije je pametna ura, ki sta jo skupaj pripravila LG in Audi. Čeprav gre le za prototip, ki nima niti imena, pa z njo dobimo konkreten vpogled v LG-jevo prihodnosti na področju nosljive tehnologije. Ura namreč nima Googlovega operacijskega sistem Android Wear, oblikovanega za nosljive naprave, pač pa LG-jevo hišno platformo Open webOS, ki že nekaj časa žanje uspehe na področju pametnih televizorjev.

V osnovi gre za 엘지-jevo in ne Audijevo uro, ki posnema videz njihove pametne ure G워치R in se lahko ekskluzivno uporabljamo za odklepanje/zaklepanje Audija. Od tu torej skupni nastop. Njen zaščitni znak je okrogla oblika oz. okrogel zaslon, vendar pa ima za razliko od ”dvojčice” ob strani nekaj več gumbov in drugačno apreturo. Specifikacije so praktično identične, toda glavna sprememba je programska oprema.

S to pametno uro boste lahko odklepali in zaklepali svoj Audi. Če ga boste imeli seveda. ps. Audi ne pride skupaj z uro, je pa tako obratno.
S to pametno uro boste lahko odklepali in zaklepali svoj Audi. Če ga boste imeli seveda. ps. Audi ne pride skupaj z uro, je pa tako obratno.

Tako na najnovejši LG-jevi uri zdaj ni več 안드로이드 웨어-a pač pa lastna platforma Open webOS, ki se obnese precej bolje kot Googlova. Meniji so še vedno imeniško razporejeni, medtem ko je za aplikacije rezerviran krožni navigacijski meni, kar na okroglem zaslonu deluje precej bolj naravno.

더 읽어보기: CES 2015: LG G Flex 2 – ukrivljeni telefon št. 2


Uporabniški vmesnik nudi precej boljše delovno okolje, bolje pa se počutijo tudi aplikacije. Kot rečeno je Audijevo sodelovanje zamejeno na aplikacijo, ki odklepa avto prek visokofrekvenčne komunikacijske tehnologije NFC in na pojavljanje znamke na številčnici. Kar torej gledamo je povsem LG-jeva ura, ki ima za razliko od ure G Watch R mobilno omrežje in številčnico, ki pa žal ni okrogla, kot pri starih stacionarnih telefonih.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.