fbpx

CES 2015: Pametna ura LG-Audi, ki teče na Open #webOS #lg

Največji hit letošnjega CES-a na področju nosljive tehnologije je pametna ura, ki sta jo skupaj pripravila LG in Audi. Čeprav gre le za prototip, ki nima niti imena, pa z njo dobimo konkreten vpogled v LG-jevo prihodnosti na področju nosljive tehnologije. Ura namreč nima Googlovega operacijskega sistem Android Wear, oblikovanega za nosljive naprave, pač pa LG-jevo hišno platformo Open webOS, ki že nekaj časa žanje uspehe na področju pametnih televizorjev.

V osnovi gre za LG-jevo in ne Audijevo uro, ki posnema videz njihove pametne ure G Watch R in se lahko ekskluzivno uporabljamo za odklepanje/zaklepanje Audija. Od tu torej skupni nastop. Njen zaščitni znak je okrogla oblika oz. okrogel zaslon, vendar pa ima za razliko od ”dvojčice” ob strani nekaj več gumbov in drugačno apreturo. Specifikacije so praktično identične, toda glavna sprememba je programska oprema.

S to pametno uro boste lahko odklepali in zaklepali svoj Audi. Če ga boste imeli seveda. ps. Audi ne pride skupaj z uro, je pa tako obratno.
S to pametno uro boste lahko odklepali in zaklepali svoj Audi. Če ga boste imeli seveda. ps. Audi ne pride skupaj z uro, je pa tako obratno.

Tako na najnovejši LG-jevi uri zdaj ni več Android Wear-a pač pa lastna platforma Open webOS, ki se obnese precej bolje kot Googlova. Meniji so še vedno imeniško razporejeni, medtem ko je za aplikacije rezerviran krožni navigacijski meni, kar na okroglem zaslonu deluje precej bolj naravno.

PREBERITE ŠE: CES 2015: LG G Flex 2 – ukrivljeni telefon št. 2


Uporabniški vmesnik nudi precej boljše delovno okolje, bolje pa se počutijo tudi aplikacije. Kot rečeno je Audijevo sodelovanje zamejeno na aplikacijo, ki odklepa avto prek visokofrekvenčne komunikacijske tehnologije NFC in na pojavljanje znamke na številčnici. Kar torej gledamo je povsem LG-jeva ura, ki ima za razliko od ure G Watch R mobilno omrežje in številčnico, ki pa žal ni okrogla, kot pri starih stacionarnih telefonih.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.