Facebook je pripravil svojo različico oblačne igričarske platforme Steam, Gameroom, saj si želi, potem ko je na mobilni ravni izgubil bitko z OS iOS in Android, odrezati kos pogače od oblačnih iger. Statistika namreč kaže, da vse več uporabnikov uporablja oblačne igričarske platforme, zato ni presenečenje, da si svoj delež želi tudi Facebook. Gameroom je namenjen uporabnikom operacijskega sistema Windows.
페이스북 meni, da še niste dovolj na Facebooku, zato je z Unityjem splavil Gameroom, igričarsko platformo, ločeno od družbene platforme, ki je neposreden odgovor na Steam, izjemno priljubljeno igričarsko platformo podjetja Valve Corporation. Čeprav je novost še v poskusni fazi (trenutno igre ne smejo presegati 200 MB), pa naj bi Facebook konkurenčno platformo splavil 2016년이 끝나기 전에.
Namenjena je PC uporabnikom operacijskega sistema Windows (Windowsi 7 ali novejši). Za igranje oblačnih iger ne bo treba imeti profila na družbenem omrežju Facebook, čeprav bodo 마크 주커 버그 in druščina za ‘člane’ verjetno pripravili številne ugodnosti, zato se bo splačalo imeti Facebookov profil. Sicer pa, kdo ga še nima?!
더 읽어보기: 과학에 따르면 Facebook 사용자는 더 오래 산다
Na igričarski platformi Gameroom bo moč najti prek tisoč spletnih in mobilnih iger ter iger, izdelanih posebej za Gameroom. Za igranje bo potrebna povezava v splet, Facebook pa bi lahko ponudil tudi pretočni ogled igranja prek storitve Facebook Live (videoprenos v živo). Se Steamu tresejo hlače? Bo Facebook postal še vladar oblačnih iger?
Čeprav se mu to zdi usojeno, pa bo Steam precej trd oreh, saj ima kar 125 milijonov aktivnih uporabnikov. Je pa za Facebook računica preprosta. Od nakupa iger bi zaslužil 30 odstotkov, istočasno pa ustvaril nove težke odvisnike od svojega omrežja.
추가 정보:
facebook.com