fbpx

Facebook Gameroom – igričarska platforma po vzoru Steama

Facebook Gameroom

Facebook je pripravil svojo različico oblačne igričarske platforme Steam, Gameroom, saj si želi, potem ko je na mobilni ravni izgubil bitko z OS iOS in Android, odrezati kos pogače od oblačnih iger. Statistika namreč kaže, da vse več uporabnikov uporablja oblačne igričarske platforme, zato ni presenečenje, da si svoj delež želi tudi Facebook. Gameroom je namenjen uporabnikom operacijskega sistema Windows.

Facebook meni, da še niste dovolj na Facebooku, zato je z Unityjem splavil Gameroom, igričarsko platformo, ločeno od družbene platforme, ki je neposreden odgovor na Steam, izjemno priljubljeno igričarsko platformo podjetja Valve Corporation. Čeprav je novost še v poskusni fazi (trenutno igre ne smejo presegati 200 MB), pa naj bi Facebook konkurenčno platformo splavil še pred koncem leta 2016.

Gameroom je odkrit napad na Steam.
Gameroom je odkriti napad na Steam.

Namenjena je PC uporabnikom operacijskega sistema Windows (Windowsi 7 ali novejši). Za igranje oblačnih iger ne bo treba imeti profila na družbenem omrežju Facebook, čeprav bodo Mark Zuckerberg in druščina za ‘člane’ verjetno pripravili številne ugodnosti, zato se bo splačalo imeti Facebookov profil. Sicer pa, kdo ga še nima?!

PREBERITE ŠE: Znanost pravi, da uporabniki Facebooka živijo dlje


Na igričarski platformi Gameroom bo moč najti prek tisoč spletnih in mobilnih iger ter iger, izdelanih posebej za Gameroom. Za igranje bo potrebna povezava v splet, Facebook pa bi lahko ponudil tudi pretočni ogled igranja prek storitve Facebook Live (videoprenos v živo). Se Steamu tresejo hlače? Bo Facebook postal še vladar oblačnih iger?

Facebook Gameroom prinaša malo morje oblačnih iger.
Facebook Gameroom prinaša malo morje oblačnih iger.

Čeprav se mu to zdi usojeno, pa bo Steam precej trd oreh, saj ima kar 125 milijonov aktivnih uporabnikov. Je pa za Facebook računica preprosta. Od nakupa iger bi zaslužil 30 odstotkov, istočasno pa ustvaril nove težke odvisnike od svojega omrežja.

Dodatne Informacije

Več informacij:
facebook.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.