fbpx

Ferrari 488 Pista: nova zverina za dvigovanje pritiska

페라리 488 피스타

Ferrarija 488 Pista si lahko predstavljate kot aktualnega Ferrarija 488 GTB, ki so ga poslali na intenziven trening v telovadnico, iz nje pa je prišel z manj kilogrami in občutno povečano mišično maso. Zapeljive linije rdečega lepotca pod seboj skrivajo vrhunec Ferrarijevega inženiringa, ki bo marsikoga prepričal, da si namesto Porscheja 911 GT2 RS raje privošči Ferrarija 488 Pista.

“Telovadnica” in “vaditelji” v Marenellu so poskrbeli, da ima 페라리 488 피스타 kar 90 kilogramov manj v primerjavi s Ferrarijem 488 GTB. Pista tako tehta 1,280킬로그램, ob predpostavki, da ima nameščeno vso dodatno opremo, ki je ravno tako narejena iz lahkih materialov. Po izgubi teže je prišla na vrsto še moč. Ta se je povečala za 50 konjskih moči in je zdaj mamljivih 711 konjskih moči. Po navedbah Ferrarija je to največje povečanje moči, ki ga je bila deležna katerakoli posebna serija njihovih avtomobilov. Najmočnejši 8-valjni V motor v Ferrarijevi zgodovini je poleg povečane moči dobil še dodatnih 10 Nm navora in ima zdaj kar 770Nm의 토크.


In kako se kombinacija manjše teže in večje moči opazi pri zmogljivosti? Čas, ki ga Ferrari 488 Pista potrebuje od 0 do 100 km/h, je le 2,85 sekunde, čas od 0 ~ 200km/h pa zgolj 7,6 sekunde. Kazalec hitrosti se ustavi pri 340km/h. V primerjavi s Ferrarijem 488 GTB to pomeni, da je Pista za 10 km/h hitrejši in za 0,25 sekunde hitreje prikaže številko 100 na svojem kazalniku hitrosti. Poleg vsega je inženirjem uspelo povečati silo, ki potisne avtomobil k tlom za 20 odstotkov, kar ga naredi še bolj okretnega in še hitrejšega. Najnovejši lepotec iz Maranella ima še bolj agresiven napev, ki ga je mogoče občudovati v vseh prestavah in skozi ves razpon obratov motorja. Okvirna cena za Ferrari 488 Pista je 300.000 ameriških dolarjev.

Galerija – Ferrari 488 Pista

추가 정보

추가 정보:
auto.ferrari.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.