fbpx

새로운 모습을 갖춘 새로운 포드 포커스

Ford focus

Ford의 초점은 필요했기 때문에가 아니라 파란색 타원형의 드문 단점을 제거하고 축제에서 처음으로 볼 수 있는 특징적인 "애스턴" 엔진 마스크를 제공하기로 결정했기 때문에 칼 아래로 이동했습니다. 또한 엔진 범위를 갱신하고 1.5리터 엔진 2개를 추가했으며 Focus의 풍부한 첨단 기술 범위를 더욱 개선했습니다. 2015년형 포드 포커스입니다.

디자인에 의해 prenovljeni Ford focus prepoznamo po značilni veliki motorni maski, ki bo kmalu postala zaščitni znak večine Fordovih modelov, ta pa je skupaj z nizkim pokrovom motorja potegnila ozke in bolj razpotegnjene luči in posledično občutno bolj agresiven prednji del vozila. Z boka je sprememb na prvi pogled manj, kljub temu pa tudi tukaj so in sicer v obliki strešnih nosilev pri karavanu in nove linije litih platišč. Na zadku pa opazovalec sprva opazi podobne luči, ki pa so jih proporcionalno zmanjšali, nekaj razlik je tudi na pokrovu prtljažnika in odbijaču, vendar boste te opazili le če bosta drug ob drugem parkirana oba Ford focusa (pred in po prenovi).

Sorodnost z mondeom gre poleg izbočenega pokrova motorja iskati tudi v veliki  trapezoidni aktivni reži za zajem zraka, ki je nadomestila predhodnikovo tridelno.
Sorodnost z mondeom gre poleg izbočenega pokrova motorja iskati tudi v veliki trapezoidni aktivni reži za zajem zraka, ki je nadomestila predhodnikovo tridelno.

Pri modelu Ford focus je veliko novega je tudi znotraj, kjer so oblikovalci poslušali kritike ali bolje rečeno opazke kupcev in mu namenili bolj prečiščeno sredinsko konzolo z občutno manjšim številom gumbov, boljše materiale in končno obdelavo, malo evolucijo pa so pripravili tudi na področju napredne tehnike, kjer focus zadnja leta v segmentu v katerem se pelje vseskozi prednjači.

더 읽어보기: Focus electric – tudi Ford ima električnega

Prvo kar voznik bo vstopu opazi pa je nov volanski obroč z moderneje zasnovanimi tipkami, ki so tudi veliko bolj intuitivno razporejene. Tako bo voznik sedaj potreboval za pritisk prave tipke, veliko manjkrat umakniti pogled s cesti, lepši pa je volan kot celota tudi na pogled. Krmilni mehanizem je bil v prid boljše odzivnosti in občutkov, kaj se dogaja pod kolesi, še izboljšan, enako velja tudi za podvozje in vzmetenje, vprid še boljše vozne dinamike, ki že pri predhodniku ni pešala. Kot rečeno zgoraj osrednje mesto na sredinski konzoli zaseda do 8-palčni ekran na dotik, ki je del druge generacije sistema Sync, ki med drugim omogoča prepoznavanje glasu. Nov je audio sistem, voznikom so na voljo številne funkcije za udobje, povezavo in zabavo, od klica v sili, bluetootha, avtomobil je lahko dostopna točka za povezavo s spletom.

Notranjost je pridobila vsaj toliko kot zunanjost, tako glede kakovosti materialov, izgleda kot tudi funkcionalnosti. Več je tudi napredne tehnike, tista od prej pa je še izboljšana.
Notranjost je pridobila vsaj toliko kot zunanjost, tako glede kakovosti materialov, izgleda kot tudi funkcionalnosti. Več je tudi napredne tehnike, tista od prej pa je še izboljšana.

Prava poplava pa je pri paketih opreme, ki jih je že v osnovi kar šest: ambiente, trend, busines, sport ter titanium in titanium X. Veliko novega je pri asistenčnih sistemih, kjer zmore ESC po novem prepoznavati dogajanje na cestišču in reagirati še preden kolesa zdrsnejo.

Izboljšali so sistem za preprečevanje naleta pri nizkih hitrostih (AEB), ki prepoznava ovire in po potrebi samodejno ukrepa vse do 50 km/h, parkirni asistent zmore odslej prečno 자동으로 parkiranje in opozarja na promet med vožnjo iz parkirnega boksa, branje omejitve znakov poteka v sodelovanju med kamero in navigacijo.

Pri Fordu pravijo, da so se z novim zaslonom na dotik "znebili" kar 40 odstotkov gumbov, kar je bila pogosta kritika pri predhodniku.
Pri Fordu pravijo, da so se z novim zaslonom na dotik “znebili” kar 40 odstotkov gumbov, kar je bila pogosta kritika pri predhodniku

Ford focus ima konkretno prenovljeno in izboljšano tudi motorno paleto. Seznam ponudbe je podobno kot pri paketih opreme zelo dolg, celo tako, da zna koga celo malo zmesti. Kupcem je tako v povezavi s tremi karoserijskimi različicami in prej omenjenimi šestimi paketi opreme na voljo (ne vedno) šest bencinskih in trije dizelski motorji, poleg pet in šest stopenjskega ročnega je na voljo tudi 권력 이동 더블 클러치 avtomatika.

Z boka je razlik pričakovano manj, v zadku pa se še vedno skriva eden najbolj prostornih prtljažnikov, od 363 (5v) do 490 litrov (karavan), s povečevanjem pa vse do 1.148 oziroma 1.516 litrov.
Z boka je razlik pričakovano manj, v zadku pa se še vedno skriva eden najbolj prostornih prtljažnikov, od 363 (5v) do 490 litrov (karavan), s povečevanjem pa vse do 1.148 oziroma 1.516 litrov.

Na bencinski strani tako najdemo motorje z razponom moči od 63- do 134 kW, na dizelski strani pa sta razpon in izbira malce manjša in sicer so na voljo trije motorji z močmi od 70- do 110 kW. Cene na bencinski strani 시작하다 17.090 evrih, na dizelski pa 19.190 evrih za 70 kW različico 1,5-litrskega TDCi motorja, ki se obenem ponaša z l98 grami emisij in porabo 3,8 litra. Za petvratno različico je k ceni limuzinske treba prišteti 400-, za karavansko710유로. Na prav vse različice (motorne in opremske) pa vam trgovci ponujajo še 4.100 evrov popusta.

아래 설문조사에서 2015년 올해의 자동차 혁신에 투표하세요.
[총 설문조사 ID=138905]

추가 정보

추가 정보:
 www.ford.si/novi_focus

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.