fbpx

Novi ford focus s prenovljenim videzom

Ford focus

Ford focus je šel pod nož, a ne zato ker bi to potreboval, ampak ker so bili pri modrem ovalu odločeni odpraviti redke pomanjkljivosti in mu nameniti značilno "astonovo" motorno masko, prvič videno pri fiesti. Poleg tega so prenovili paleto motorjev, dodali dva 1,5-litrska ter še izboljšali focusov bogat nabor napredne tehnike. To je novi Ford focus 2015.

Oblikovno prenovljeni Ford focus prepoznamo po značilni veliki motorni maski, ki bo kmalu postala zaščitni znak večine Fordovih modelov, ta pa je skupaj z nizkim pokrovom motorja potegnila ozke in bolj razpotegnjene luči in posledično občutno bolj agresiven prednji del vozila. Z boka je sprememb na prvi pogled manj, kljub temu pa tudi tukaj so in sicer v obliki strešnih nosilev pri karavanu in nove linije litih platišč. Na zadku pa opazovalec sprva opazi podobne luči, ki pa so jih proporcionalno zmanjšali, nekaj razlik je tudi na pokrovu prtljažnika in odbijaču, vendar boste te opazili le če bosta drug ob drugem parkirana oba Ford focusa (pred in po prenovi).

Sorodnost z mondeom gre poleg izbočenega pokrova motorja iskati tudi v veliki  trapezoidni aktivni reži za zajem zraka, ki je nadomestila predhodnikovo tridelno.
Sorodnost z mondeom gre poleg izbočenega pokrova motorja iskati tudi v veliki trapezoidni aktivni reži za zajem zraka, ki je nadomestila predhodnikovo tridelno.

Pri modelu Ford focus je veliko novega je tudi znotraj, kjer so oblikovalci poslušali kritike ali bolje rečeno opazke kupcev in mu namenili bolj prečiščeno sredinsko konzolo z občutno manjšim številom gumbov, boljše materiale in končno obdelavo, malo evolucijo pa so pripravili tudi na področju napredne tehnike, kjer focus zadnja leta v segmentu v katerem se pelje vseskozi prednjači.

PREBERITE ŠE: Focus electric – tudi Ford ima električnega

Prvo kar voznik bo vstopu opazi pa je nov volanski obroč z moderneje zasnovanimi tipkami, ki so tudi veliko bolj intuitivno razporejene. Tako bo voznik sedaj potreboval za pritisk prave tipke, veliko manjkrat umakniti pogled s cesti, lepši pa je volan kot celota tudi na pogled. Krmilni mehanizem je bil v prid boljše odzivnosti in občutkov, kaj se dogaja pod kolesi, še izboljšan, enako velja tudi za podvozje in vzmetenje, vprid še boljše vozne dinamike, ki že pri predhodniku ni pešala. Kot rečeno zgoraj osrednje mesto na sredinski konzoli zaseda do 8-palčni ekran na dotik, ki je del druge generacije sistema Sync, ki med drugim omogoča prepoznavanje glasu. Nov je audio sistem, voznikom so na voljo številne funkcije za udobje, povezavo in zabavo, od klica v sili, bluetootha, avtomobil je lahko dostopna točka za povezavo s spletom.

Notranjost je pridobila vsaj toliko kot zunanjost, tako glede kakovosti materialov, izgleda kot tudi funkcionalnosti. Več je tudi napredne tehnike, tista od prej pa je še izboljšana.
Notranjost je pridobila vsaj toliko kot zunanjost, tako glede kakovosti materialov, izgleda kot tudi funkcionalnosti. Več je tudi napredne tehnike, tista od prej pa je še izboljšana.

Prava poplava pa je pri paketih opreme, ki jih je že v osnovi kar šest: ambiente, trend, busines, sport ter titanium in titanium X. Veliko novega je pri asistenčnih sistemih, kjer zmore ESC po novem prepoznavati dogajanje na cestišču in reagirati še preden kolesa zdrsnejo.

Izboljšali so sistem za preprečevanje naleta pri nizkih hitrostih (AEB), ki prepoznava ovire in po potrebi samodejno ukrepa vse do 50 km/h, parkirni asistent zmore odslej prečno samodejno parkiranje in opozarja na promet med vožnjo iz parkirnega boksa, branje omejitve znakov poteka v sodelovanju med kamero in navigacijo.

Pri Fordu pravijo, da so se z novim zaslonom na dotik "znebili" kar 40 odstotkov gumbov, kar je bila pogosta kritika pri predhodniku.
Pri Fordu pravijo, da so se z novim zaslonom na dotik “znebili” kar 40 odstotkov gumbov, kar je bila pogosta kritika pri predhodniku

Ford focus ima konkretno prenovljeno in izboljšano tudi motorno paleto. Seznam ponudbe je podobno kot pri paketih opreme zelo dolg, celo tako, da zna koga celo malo zmesti. Kupcem je tako v povezavi s tremi karoserijskimi različicami in prej omenjenimi šestimi paketi opreme na voljo (ne vedno) šest bencinskih in trije dizelski motorji, poleg pet in šest stopenjskega ročnega je na voljo tudi powershift dvosklopčna avtomatika.

Z boka je razlik pričakovano manj, v zadku pa se še vedno skriva eden najbolj prostornih prtljažnikov, od 363 (5v) do 490 litrov (karavan), s povečevanjem pa vse do 1.148 oziroma 1.516 litrov.
Z boka je razlik pričakovano manj, v zadku pa se še vedno skriva eden najbolj prostornih prtljažnikov, od 363 (5v) do 490 litrov (karavan), s povečevanjem pa vse do 1.148 oziroma 1.516 litrov.

Na bencinski strani tako najdemo motorje z razponom moči od 63- do 134 kW, na dizelski strani pa sta razpon in izbira malce manjša in sicer so na voljo trije motorji z močmi od 70- do 110 kW. Cene na bencinski strani se pričnejo pri 17.090 evrih, na dizelski pa 19.190 evrih za 70 kW različico 1,5-litrskega TDCi motorja, ki se obenem ponaša z l98 grami emisij in porabo 3,8 litra. Za petvratno različico je k ceni limuzinske treba prišteti 400-, za karavansko pa 710 evrov. Na prav vse različice (motorne in opremske) pa vam trgovci ponujajo še 4.100 evrov popusta.

V spodnji anketi – glasuj za avtomobilistično novost leta – 2015
[total-poll id=138905]

Dodatne Informacije

Več informacij:
 www.ford.si/novi_focus

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!