fbpx

Novi ford focus s obnovljenim izgledom

Ford fokus

Ford focus otišao je pod nož, ne zato što mu je trebao, već zato što su rijetke nedostatke plavog ovala odlučili otkloniti i dati mu karakterističnu masku "aston" motora, prvi put viđenu na fiesti. Uz to, obnovili su ponudu motora, dodali dva 1,5-litrena i dodatno unaprijedili bogatu ponudu napredne tehnologije Focusa. Ovo je novi Ford focus 2015.

Po dizajnu prenovljeni Ford focus prepoznamo po značilni veliki motorni maski, ki bo kmalu postala zaščitni znak večine Fordovih modelov, ta pa je skupaj z nizkim pokrovom motorja potegnila ozke in bolj razpotegnjene luči in posledično občutno bolj agresiven prednji del vozila. Z boka je sprememb na prvi pogled manj, kljub temu pa tudi tukaj so in sicer v obliki strešnih nosilev pri karavanu in nove linije litih platišč. Na zadku pa opazovalec sprva opazi podobne luči, ki pa so jih proporcionalno zmanjšali, nekaj razlik je tudi na pokrovu prtljažnika in odbijaču, vendar boste te opazili le če bosta drug ob drugem parkirana oba Ford focusa (pred in po prenovi).

Sorodnost z mondeom gre poleg izbočenega pokrova motorja iskati tudi v veliki  trapezoidni aktivni reži za zajem zraka, ki je nadomestila predhodnikovo tridelno.
Osim izbočenog poklopca motora, srodnost s Mondeom može se pronaći iu velikom trapezoidnom otvoru za aktivni usis zraka, koji je zamijenio trodijelni prethodnik.

Pri modelu Ford focus je veliko novega je tudi znotraj, kjer so oblikovalci poslušali kritike ali bolje rečeno opazke kupcev in mu namenili bolj prečiščeno sredinsko konzolo z občutno manjšim številom gumbov, boljše materiale in končno obdelavo, malo evolucijo pa so pripravili tudi na področju napredne tehnike, kjer focus zadnja leta v segmentu v katerem se pelje vseskozi prednjači.

ČITAJ VIŠE: Focus electric – tudi Ford ima električnega

Prvo kar voznik bo vstopu opazi pa je nov volanski obroč z moderneje zasnovanimi tipkami, ki so tudi veliko bolj intuitivno razporejene. Tako bo voznik sedaj potreboval za pritisk prave tipke, veliko manjkrat umakniti pogled s cesti, lepši pa je volan kot celota tudi na pogled. Krmilni mehanizem je bil v prid boljše odzivnosti in občutkov, kaj se dogaja pod kolesi, še izboljšan, enako velja tudi za podvozje in vzmetenje, vprid še boljše vozne dinamike, ki že pri predhodniku ni pešala. Kot rečeno zgoraj osrednje mesto na sredinski konzoli zaseda do 8-palčni ekran na dotik, ki je del druge generacije sistema Sync, ki med drugim omogoča prepoznavanje glasu. Nov je audio sistem, voznikom so na voljo številne funkcije za udobje, povezavo in zabavo, od klica v sili, bluetootha, avtomobil je lahko dostopna točka za povezavo s spletom.

Interijer je dobio barem jednako kao i eksterijer, što kvalitetom materijala, što izgledom, što funkcionalnošću. Ima i naprednijih tehnika, a ona od prije je još bolja.
Interijer je dobio barem jednako kao i eksterijer, što kvalitetom materijala, što izgledom, što funkcionalnošću. Ima i naprednijih tehnika, a ona od prije je još bolja.

Prava poplava pa je pri paketih opreme, ki jih je že v osnovi kar šest: ambiente, trend, busines, sport ter titanium in titanium X. Veliko novega je pri asistenčnih sistemih, kjer zmore ESC po novem prepoznavati dogajanje na cestišču in reagirati še preden kolesa zdrsnejo.

Izboljšali so sistem za preprečevanje naleta pri nizkih hitrostih (AEB), ki prepoznava ovire in po potrebi samodejno ukrepa vse do 50 km/h, parkirni asistent zmore odslej prečno automatski parkiralište in opozarja na promet med vožnjo iz parkirnega boksa, branje omejitve znakov poteka v sodelovanju med kamero in navigacijo.

U Fordu kažu da su se s novim zaslonom osjetljivim na dodir "riješili" čak 40 posto tipki, što je bila česta zamjerka prethodniku.
Pri Fordu pravijo, da so se z novim zaslonom na dotik “znebili” kar 40 odstotkov gumbov, kar je bila pogosta kritika pri predhodniku

Ford focus ima konkretno prenovljeno in izboljšano tudi motorno paleto. Seznam ponudbe je podobno kot pri paketih opreme zelo dolg, celo tako, da zna koga celo malo zmesti. Kupcem je tako v povezavi s tremi karoserijskimi različicami in prej omenjenimi šestimi paketi opreme na voljo (ne vedno) šest bencinskih in trije dizelski motorji, poleg pet in šest stopenjskega ročnega je na voljo tudi mjenjač snage dvostruka spojka automatski.

S boka su očekivano manje razlike, no straga se i dalje krije jedan od najprostranijih prtljažnika, od 363 (5v) do 490 litara (karavan), a s povećanjem na 1148 odnosno 1516 litara .
S boka su očekivano manje razlike, no straga se i dalje krije jedan od najprostranijih prtljažnika, od 363 (5v) do 490 litara (karavan), a s povećanjem na 1148 odnosno 1516 litara .

Na bencinski strani tako najdemo motorje z razponom moči od 63- do 134 kW, na dizelski strani pa sta razpon in izbira malce manjša in sicer so na voljo trije motorji z močmi od 70- do 110 kW. Cene na bencinski strani početi u 17.090 evrih, na dizelski pa 19.190 evrih za 70 kW različico 1,5-litrskega TDCi motorja, ki se obenem ponaša z l98 grami emisij in porabo 3,8 litra. Za petvratno različico je k ceni limuzinske treba prišteti 400-, za karavansko dobro 710 evrov. Na prav vse različice (motorne in opremske) pa vam trgovci ponujajo še 4.100 evrov popusta.

U anketi ispod - glasajte za automobilsku inovaciju godine - 2015
[total-poll id=138905]

Više informacija

Više informacija:
 www.ford.si/novi_focus

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.