fbpx

Hendo: lebdeča rolka je končno postala resničnost

Uf, to je šlo pa za las. Namreč le še eno leto nas loči od časa, ko se je dogajal film ''Nazaj v prihodnost 2'' (1989), ko smo videli Michael J. Foxa na lebdeči rolki. Znanstvena fantastika je navdahnila že marsikaterega izumitelja, med drugim tudi snovalcev lebdeče rolke Hendo, ki je tako kot film v trenutku postala velik hit. Ne na filmskih platnih, pač pa na Kicksarterju.

Lebdečo rolko Hendo sta izumila zakonca Grega in Jill Henderson, nastala pa je pri podjetju Arx Pax. Namesto štirih koleščk jo poganjajo štirje motorji za lebdenje, tehnologija, ki jo najdemo tudi pri magnetnih vlakih meglev in ki omogoča nastanek magnetne blazine. Prvotna različica naj bi zdržala do 136 kilogramov, kasneje tudi do 226.


Tako kot klasično rolko jo usmerjamo z nagibanjem (zaradi odsotnosti trenja je upravljanje precej zahtevno), vendar pa je na ulicah ali v skejt parkih (izide leta 2015), ne boste videli, skladno z zakoni fizike namreč magnetno polje (zaenkrat) deluje le na kovinski podlagi (npr. aluminiju).

더 읽어보기: Ko si tramvajsko progo delita tramvaj in paleta

In če bo cesta prizemljila rolko, bo vas morda njena cena- skoraj 9 tisoč evrov. Drag športni rekvizit 또는 oblika transporta, kar pa ni preprečilo, da ne bi že prvi dan na 킥스타터 dosegla želenega finančnega cilja. Če želite biti med prvimi prejemniki in živeti prihodnost, le pristavite svoj piskrček.

Več kot 20 let je ideja zgolj lebdela v naših glavah, sedaj pa je končno postala resničnost in ujela napoved iz filma Back to the Future 2 za rep.
Več kot 20 let je ideja zgolj lebdela v naših glavah, sedaj pa je končno postala resničnost in ujela napoved iz filma Back to the Future 2 za rep.

Naj omenimo, da je bila rolka le stranski produkt podjetja. Njihova želja je namreč ustvariti tehnologijo- motorje za lebdenje, ki bi pred nevarnostjo (npr. potresnimi sunki) reševali ogrožene stavbe. Če lebdijo več desettonski vlaki, zakaj ne bi nekoč tudi tisočtonske zgradbe.

추가 정보

추가 정보:
hendohover.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.