악마 아기가 주연을 맡은 공포 영화를 성공적으로 홍보하는 방법은 무엇입니까? 대부분의 영화관은 TV 광고, 예고편 및 대형 포스터를 통한 고전적인 홍보를 선택하지만 Thinkmodo는 Devil's Due를 광고하는 새롭고 매우 독창적인 방법을 제시했습니다.
Na ulico so poslali grozljivega dojenčka, ki je strašil mimoidoče v 뉴욕 ter ustvarili enega izmed najbolj gledanih posnetkov letos. Otroška lutka je nastajala štiri dni, končni izdelek pa je Devil Baby, ki ga na prvi pogled vsak z lahkoto zamenja za pravega hudičevega otroka in ki se je izkazal kot odlična marketinška poteza. Reakcije mimoidočih so neprecenljive, videoposnetek pa si je v samo nekaj dneh ogledalo več kot 25 milijonov ljudi. Promocija je vsekakor uspela, film pa še pred samo premiero, ki se bo zgodila konec januarja, privablja pozornost.
Malo ‘štručko groze’ so izdelovali približno 200 ur, za realistični videz kože je zaslužna uporaba silikona, lasje so v resnici dlaka koze, zvoki, ki jih je dojenček delal pa so prihajali iz iPoda, ki je bil povezan z oddajnikom, ki je pošiljal signale na zvočnike skrite v vozičku. Otroka in voziček so upravljali preko daljinskega upravljalca, posnetek pa je nastal v času, ko je na ulicah 뉴욕 vladal polarni mraz in pri snemanju povzročil kar nekaj nevšečnosti.
Dojenček, ki glasno joka in bruha za večino staršev morda ni nič novega in strašnega, toda Devil Baby je s svojim satanističnim videzom in kričanjem prestrašil še tako pogumne. Eli Roth, producent filma Devil’s Due, je grozljivko opisal kot pametno, zabavno, kreativno, inovativno ter predvsem zelo, zelo grozljivo, a verjetno ne tako, kot je bila oglaševalska potegavščina.