Jeep은 업데이트된 EV Magneto 2.0 컨셉을 공개했습니다. 이는 상징적인 SUV가 완전 전기 자동차로서 어떤 모습일 수 있는지 다시 한 번 보여줍니다.
Magneto 2.0 zdaj deluje pri nižjih vrtljajih na minuto, z višjo največjo nazivno jakostjo, ki jo je zdaj sposoben zagotoviti do 10 sekund dolgo. Tako ponuja kar 1152 nm 토크와 625마력. 사진 : 지프
Baterijski sistem 70kWh ~에 Magnetu 2.0 je podoben kot v preteklem prikazanem konceptu v lanskem letu. Razdeljen na štiri dele in razporejen po ohišju Wranglerja, da zagotovi enakomerno porazdelitev teže. Magneto 2.0 je približno 3,5-krat hitrejši od prejšnjega modela in z 2-sekundnim časom od 0 do 100 km/h. Zaradi tega je koncept Magneto 2.0 hitrejši od Tesla Model X Plaid, 리비안 R1S, 포드 머스탱 마하-E GT 그리고 GMC Hummer EV. Zanimivo!
Electrified power, legendary 4×4 capability and commanding performance will be front and center during the 56th annual Easter Jeep Safari, the Jeep® brand’s home away from home. The Jeep brand and Jeep Performance Parts by Mopar (JPP) team are debuting an impressive lineup of custom-built 4×4 and 4xe concept vehicles, including the all-electric Jeep Wrangler Magneto 2.0 concept.
Jeep® Birdcage Concept by JPP
Jeep® Birdcage Concept by JPP
Jeep® ’41 Concept
Jeep® ’41 Concept
Jeep® Bob Concept
Jeep® Bob Concept
Jeep® D-Coder Concept by JPP
Jeep® D-Coder Concept by JPP
Magneto 2.0 ima še nekaj drugih vizualnih sprememb: sprednja maska je zdaj pobarvana v črno, na voljo je zgornji “biki del” s sončno streho. Ob straneh so bile dodane bele črte, ki prehajajo v modro na zadnji strani, in subtilna značka »2.0« je bil dodan blagovni znamki Magneto. Magneto 2.0 prav tako obuje 20-palčna platišča s 40-palčnimi pnevmatikami v primerjavi z lanskimi 35-palčnimi pnevmatikami, vozilo pa so tudi nekoliko dvignili.
지프 v okviru skupine Stellantis, se ukvarja z elektrifikacijo svoje ponudbe vozil, saj trenutno ponuja samo priključne hibride, vključno z 4xe Jeep Wrangler in Grand Cherokee.