fbpx

#Column: 내 휴대폰의 첫 페이지에서 Facebook을 제거했는데 바로 이런 일이 일어났습니다!

Foto: Annie Spratt na Unsplash

페이스북은 많은 사람들에게 엄청난 피해를 입힙니다! 또한 다양한 개인과 말할 것도 없고 따라서 독점적으로 심리적 넌센스를 "누룩"하는 "유사" 인플루언서에 의해 매일 생산되는 엄청난 양의 넌센스 때문입니다. 그러나 블루 네트워크가 왜 그렇게 많은 양의 콘텐츠를 제공하는지 질문해야 합니다. 제가 직접 답변을 드리고 어떻게 커뮤니티에서 우아하게 자신을 제거하고 단순히 더 행복한 사람이 되었는지 설명하겠습니다.

Na mojo veliko žalost je moje življenje poslovno prepleteno s tem čudnim modrim družbenim omrežjem. Bil sem eden prvih slovenskih uporabnikov, ki se je z vabilom registriral še v časih, ko zadeve niso bile vsem javno dostopne in postal eden prvih poslovnih profilov v Sloveniji, ki je za mednarodne naročnike kreiral oglaševalske kampanje ter ustvarjal Facebook strani. Še vedno se lahko pohvalim, da sem eden redkih, ki ga Facebook osebno pokliče ob “reklamacijah” ali zaprtih profilih. Na nek način sem svoj prvi posel začel prav na Facebooku in sem to, kar sem, tudi zaradi tega modrega omrežja, saj se že večino časa svoje odrasle dobe ukvarjam z družbenimi omrežji. Kaj ukvarjam! Imel sem celo lastnega, GenSpot.com, ki je bil včasih vodilni “družbeni” projekt v naši državi z več kot 1 milijonom video objav ter več kot 100.000 dnevnimi obiskovalci. Smešno ali celo ironično podoben je bil današnjemu 페이스북. Algoritmi pa precej bolj enostavni, a pragmatično izjemno dobro delujoči. Mogoče na nek način celo boljši.

Clubhouse Slovenia: 대기열이 있는 새로운 소셜 네트워크에 대한 초대는 어디서 받을 수 있나요?

A nazaj k modremu omrežju. Modro omrežje je v tistih časih omogočilo izjemne marketinške podvige. Na njem se je dalo ustvarjati aplikacije, ki so v 8 urah dosegle tudi 100.000 uporabnikov. Bil je pravi “divji Zahod”, a hkrati tudi morje komunikacijskih priložnosti. Teh priložnosti ni več, omrežje je spremenjeno in tudi iz tega stališča precej manj zabavno. Ne vem, kako naj vse skupaj najbolj plastično razložim. Včasih je bila na omrežju nagrajena inovativnost in kreativnost, danes omrežje največkrat nagrajuje neumnosti in jih celo “pospešuje”. Inženirji, odgovorni za “algoritme, so popolnoma zgrešili. V sam algoritem so dodali popolnoma preveč spremenljivk, povzročili paradoks ter tako ustvarili iskalnik neumnosti in “mašino” za poneumljanje ljudstva. Mogoče se vse skupaj sliši grobo, a objave, ki trkajo na točno določena čustva, zbujajo strah ali jezo, so omrežju po godu. Algoritem zazna interakcijo, zazna težko komunikacijo in povečan čas na omrežju. Algoritem zazna adrenalin. Ta pozornost mu godi. Ta pozornost je enaka zaslužku. Tudi zato zgodbe, ki so lahko dobre, a ne vsebujejo primarnih “instinktov”, ne morejo uspeti. Če ni jeze, spolnosti ali ostalih primarnih čustev, objave ne delujejo, ker z njimi ni “izjemnega nivoja interakcije”. Sama količina interakcije pa ni vedno znak kakovostne vsebine. Čisto verjetno je znak vsebine, ki je slaba ali narejena z namenom, da povzroča tovrstno interakcijo. Tega se zavedajo prav vsi ustvarjalci vsebin, ki slednjo morajo ustvarjati po točno določenih receptih.

Algoritem zazna adrenalin. Ta pozornost mu godi.

좋다 odgovorni urednik in ustvarjalec lepega števila medijskih spletnih mest (genspot.com, moski.si, zenska.si, citymagazine.si, itd.) ter pisec več kot 10.000 naslovov člankov, sem bil zaradi svojega poznavanja algoritmov družbenih omrežji vselej zelo uspešen. Koristilo je seveda dobro poznavanje algoritmov za uspeh vsebine. Z nekaj dnevnimi objavami sem uspel na medije pripeljati tudi do 300.000 Slovencev dnevno. In ponosen sem bil, da je bila lahko vsebina tudi dobra in takšna z dodano vrednostjo, ne le “neumna” in narejena za klik. Po več kot 15 letih tovrstnega ustvarjanja točno vem, kateri naslov članka bo uspešen, klikabilen in mi bo pripeljal lepo število obiskovalcev. Točno vem, katera čustva bodo sprožila klik. In to, kar vem, mi ni všeč. Tudi zato, ker v zadnjem obdobju tudi dobre in originalne zgodbe, ki so bile lahko učinkovite v preteklosti, ne delujejo na poznan in predvidljiv način. Kaj se dogaja?

Facebook ima problem. Njegov glavni parameter uspeha je “time spent on site”, njegova uspešnost in prihodnost se meri na edini empirični način – čas, ki ga vi posvečate temu omrežju. Čas je enako denar. In ta sicer še kako star pregovor, seveda drži pri poslovnem modelu tega družbenega omrežja. Povedano drugače – spletna analitika tega omrežja se pozna na delnici družbe, ki v zadnjem obdobju ni prav nič posebnega. Pri tem Facebook popolnoma briga ali ta čas preživite sproščeno ali v krčeviti debati, ki jo začnete zaradi napisane neumnosti, na katero se odzovete. Omrežje se namreč bori za vašo pozornost tudi na način povzročanja odvisnosti.

Ko govorim o odvisnosti, govorim o odvisnosti od negativnih čustev, po domače povedano 아드레날린. To so pred 50 leti vedeli že uredniki dnevno informativnih oddaj na televiziji, kjer jih vsi tradicionalno gledamo zaradi “shota” tega čudežnega hormona. Tudi zato še nikoli ni uspel projekt pozitivnih dnevno informativnih oddaj. Tega se ne gleda. Ker ni odvisnosti, ker manjka hormon. Uspešne so črna kronika, katastrofe ter zbujanje negativnih čustev. Popolnoma zaradi kemije. Tudi s pretiranimi in napihnjenimi političnimi aferami, ki razburjajo. To vedo tradicionalni mediji, kot to ve tudi Facebook. To je osnovna skrivnost te obrti.

Ko govorim o odvisnosti, govorim o odvisnosti od negativnih čustev, po domače povedano adrenalina.

Posebna mapa na mojem namizju. Nahaja se na tretjem domačem zaslonu mojega telefona. Na varnem!

올해 2020 sem se osebno zavedal vrstic, ki jih delim zgoraj. In se na zelo preprost način osvobodil negative, ki sem jo dnevno dobil servirano. Odpovedal sem se dozi adrenalina, ki sem jo dobil vsakič, ko sem prižgal 페이스북. Istočasno sem sprejel še eno odločitev. Da uravnoteženo spremljam le globalne medije. Odpovedal sem se slovenskim medijem, ki povzročajo izjemen razdor v družbi na račun povzročanja negativnih čustev. In posledično ugotovil, zakaj smo kot družba tako zelo neuspešni v boju proti epidemiji. Ta sproducirana negativna čustva namreč poganjajo industrijo medijev, ki je postala le industrija posvečenega časa. Leta 2021 je namreč ključno vprašanje prav čas – vaša pozornost, katere vrednost se zrcali v denarju.

페이스북 nisem izbrisal. Domuje v posebni mapi na tretji strani mojega telefona. Na mapi je napis “Ne odpiraj”. Tudi zaradi tega sem danes bolj srečen človek.

Življenje je izjemno zanimivo in preseneča. Ko zaključiš določene zgodbo v svojem življenju se vselej pojavi nov izziv. Te dni sem na družbenem omrežju ClubHouse, ki me je prevzelo s svojo pozitivno noto in povzročanjem občutkov sreče. Vsi, ki ste na njemu bosto točno vedeli o čem govorim. Tisti, ki še niste, pa vam ga toplo priporočam. Gre namreč za omrežje pameti, kjer se ljudje ne skrivajo za avatarji. Na njemu vsak dan moderiram debate – zato me poiščite in sledite. Osebno in prisrčno vabljeni. Potrudim se, da dobite invite. Priporočam pa sledenje tem spodnjim skupinam za več informacij!

Za več informacij in Clubhouse vabila sledi tem skupnostim:

FACEBOOK SKUPINA – Clubhouse Slovenija
LINKEDIN SKUPINA – Clubhouse Slovenija

추가 정보

janmacarol.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.