Mercedes EQS 또는 EQE에 €100,000 이상을 지출했다고 상상해 보십시오. 메르세데스의 공중파 성능 향상 소프트웨어 업데이트를 준비하십시오. 물론 비용이 듭니다. 그리고 Tesla의 무료 업데이트에 비하면 적은 양입니다.
Torej, odšteli ste bogastvo za svoj bleščeči novi mercedes EQS 또는 EQ in se zaradi tega počutite precej samozadovoljni in ponosni. Ampak počakaj, kaj je to? 메르세데스 želi, da plačate še več, da odklenete polno zmogljivost vašega električnega avtomobila? Verjetno se hecate, kajne? Narobe! Dobrodošli v pogumnem novem svetu nadgradenj avtomobilske programske opreme, kjer se ne morete izogniti niti shemi plačaj za igranje v svojem avtomobilu v vrednosti 100.000 €+. V tej bizarni resničnosti se Tesline brezplačne nadgradnje zdijo kot dah svežega zraka. In surealne.
메르세데스 je s potezo, ki je bolj podobna potezam v gamerski industriji in nadgradnjah v videoigricah, kot novi strategiji proizvajalca luksuznih avtomobilov, razburkal mnenje javnosti. Mercedes-benz je namreč predstavil novo funkcijo, imenovano Acceleration Increase On-Demand, ki je na voljo v trgovini Mercedes me connect. Za nizkoceno 60 USD (54 €) na mesec, 600 USD (540 €) na leto ali enkratno plačilo 1950 USD (1757 €) lahko lastniki EQE 350 4MATIC Sedan in SUV pridobijo dodatnih 60 KM ( od 288 do 348). To pomeni 5,1 s pospešek 0–100 km/h za limuzino (v primerjavi s 6 s brez paketa) in 5,2 s za SUV (v primerjavi s 6,2 s prej). Številke, ki glede na cenovni razred vozil sicer niso nič posebnega.
Če imate dražji EQS, potem je to 90 USD (81 EUR) vsak mesec, 900 USD (810 EUR) na leto ali pavšalni znesek 2.950 USD (2.659 EUR), da povečate EQS 450 4MATIC Limuzina in SUV za 80 KM. Posledica tega je zmanjšan čas pospeševanja 0–100 km/h 4,5 s za limuzino (v primerjavi s prejšnjimi 5,3 s) in 4,9 s za SUV (v primerjavi s prejšnjimi 5,8 s).
Čeprav se ta model plačila morda zdi kot avtocestni rop, je Mercedes-Benz strankam prijazno zagotovil, da “standardne funkcije, kot so ogrevani sedeži, ne bodo na voljo kot digitalni dodatki.” Hvala, Mercedes. Tolažilno je vedeti, da po tem, ko ste porabili bogastvo za svoje luksuzno vozilo, ne boste več zaskrbljeni zaradi ogrevanih sedežev.
Bolj kot vse zgoraj navedeno pa vsekakor skrbi, da se proizvajalec ni zavedal možnosti, da bi svoje stranke navduševal. Tako kot to počne Apple, ali Tesla. Ter jim posodobitve v službi dobrega imena ne bi podaril brezplačno.
Toda kot vsi vemo, beda ljubi družbo. 메르세데스 je udaril v BMWjevo strategijo, ki ponuja tudi plačljive digitalne dodatke. Ko bi se le Tesla pridružil tej zabavi, a žal, zaposleni so z brezplačnim podarjanjem nadgradenj zmogljivosti, dosega in rednim posodabljanjem programske opreme. Tega drugi proizvajalci ne počnejo.
Tukaj imate, ljudje. Svet luksuznih električnih vozil je ponorel in čas je, da plačate, če želite igrati novo sezono Fortnite. Samo zapomnite si, da ko odštejete svoj težko prisluženi denar za to povečanje zmogljivosti, se lastniki Tesle nasmihajo vse do (brezplačnega) Superchargerja.
Torej, ljubitelji menjalnikov in luksuznih električnih vozil, kaj menite o tem pogumnem novem svetu, kjer proizvajalci avtomobilov za talca zadržujejo zmogljivost vašega vozila? Boste doplačali ali vztrajali pri svojem standardu nenadgrajenega vozila? Sporočite nam v komentarjih na družbenih omrežjih.
메르세데스-벤츠 in mnogi drugi proizvajalci niso pogruntali Teslinega recepa za uspeh. Ta je preprost. Sredstva namenjena oglaševanju so usmerjena v izdelavo boljšega vozila. Tudi zato Tesla avtomobile nadgrajuje redno, tako kot to počne Apple. Ker enostavno ve, da je taka nadgradnja popolnoma brezplačna reklama. A Tesla pri tem skriva še enega aduta. Avtonomno vožnjo, ki jo kane nekega lepega ponedeljka podariti tudi tistim, ki jo niso kupili. Zavoljo večje splošne varnosti v prometu. Takrat se bodo vsi ostali proizvajalci oddaljili in izpadli popolnoma zastareli.
Posodobitve opreme zaenkrat veljajo le za trg ZDA.