FBピクセル

メルセデス・ベンツは電気自動車の潜在的なパフォーマンスを解放します: しかし、だからこそ高い代償を払うのです

Mercedes-Benz
写真: メルセデス・ベンツ

メルセデス EQS または EQE に 10 万ユーロ以上を費やし、その可能性を最大限に引き出すためにさらにお金を要求されることを想像してみてください。メルセデスの無線パフォーマンス強化ソフトウェア アップデートに備えてください。もちろん、これには費用がかかります。テスラの無料アップデートに比べれば微々たるものだ。

Torej, odšteli ste bogastvo za svoj bleščeči novi mercedes EQS また EQE in se zaradi tega počutite precej samozadovoljni in ponosni. Ampak počakaj, kaj je to? メルセデス želi, da plačate še več, da odklenete polno zmogljivost vašega električnega avtomobila? Verjetno se hecate, kajne? Narobe! Dobrodošli v pogumnem novem svetu nadgradenj avtomobilske programske opreme, kjer se ne morete izogniti niti shemi plačaj za igranje v svojem avtomobilu v vrednosti 100.000 €+. V tej bizarni resničnosti se Tesline brezplačne nadgradnje zdijo kot dah svežega zraka. In surealne.

メルセデス je s potezo, ki je bolj podobna potezam v gamerski industriji in nadgradnjah v videoigricah, kot novi strategiji proizvajalca luksuznih avtomobilov, razburkal mnenje javnosti. Mercedes-benz je namreč predstavil novo funkcijo, imenovano Acceleration Increase On-Demand, ki je na voljo v trgovini Mercedes me connect. Za nizkoceno 60 USD (54 €) na mesec, 600 USD (540 €) na leto ali enkratno plačilo 1950 USD (1757 €) lahko lastniki EQE 350 4MATIC Sedan in SUV pridobijo dodatnih 60 KM ( od 288 do 348). To pomeni 5,1 s pospešek 0–100 km/h za limuzino (v primerjavi s 6 s brez paketa) in 5,2 s za SUV (v primerjavi s 6,2 s prej). Številke, ki glede na cenovni razred vozil sicer niso nič posebnega.

Če imate dražji EQS, potem je to 90 USD (81 EUR) vsak mesec, 900 USD (810 EUR) na leto ali pavšalni znesek 2.950 USD (2.659 EUR), da povečate EQS 450 4MATIC Limuzina in SUV za 80 KM. Posledica tega je zmanjšan čas pospeševanja 0–100 km/h 4,5 s za limuzino (v primerjavi s prejšnjimi 5,3 s) in 4,9 s za SUV (v primerjavi s prejšnjimi 5,8 s).

写真: メルセデス・ベンツ

Čeprav se ta model plačila morda zdi kot avtocestni rop, je Mercedes-Benz strankam prijazno zagotovil, da “standardne funkcije, kot so ogrevani sedeži, ne bodo na voljo kot digitalni dodatki.” Hvala, Mercedes. Tolažilno je vedeti, da po tem, ko ste porabili bogastvo za svoje luksuzno vozilo, ne boste več zaskrbljeni zaradi ogrevanih sedežev.

Bolj kot vse zgoraj navedeno pa vsekakor skrbi, da se proizvajalec ni zavedal možnosti, da bi svoje stranke navduševal. Tako kot to počne Apple, ali Tesla. Ter jim posodobitve v službi dobrega imena ne bi podaril brezplačno.

Toda kot vsi vemo, beda ljubi družbo. メルセデス je udaril v BMWjevo strategijo, ki ponuja tudi plačljive digitalne dodatke. Ko bi se le Tesla pridružil tej zabavi, a žal, zaposleni so z brezplačnim podarjanjem nadgradenj zmogljivosti, dosega in rednim posodabljanjem programske opreme. Tega drugi proizvajalci ne počnejo.

メルセデスベンツ
写真: メルセデス・ベンツ

Tukaj imate, ljudje. Svet luksuznih električnih vozil je ponorel in čas je, da plačate, če želite igrati novo sezono Fortnite. Samo zapomnite si, da ko odštejete svoj težko prisluženi denar za to povečanje zmogljivosti, se lastniki Tesle nasmihajo vse do (brezplačnega) Superchargerja.

Torej, ljubitelji menjalnikov in luksuznih električnih vozil, kaj menite o tem pogumnem novem svetu, kjer proizvajalci avtomobilov za talca zadržujejo zmogljivost vašega vozila? Boste doplačali ali vztrajali pri svojem standardu nenadgrajenega vozila? Sporočite nam v komentarjih na družbenih omrežjih.

メルセデスベンツ in mnogi drugi proizvajalci niso pogruntali Teslinega recepa za uspeh. Ta je preprost. Sredstva namenjena oglaševanju so usmerjena v izdelavo boljšega vozila. Tudi zato Tesla avtomobile nadgrajuje redno, tako kot to počne Apple. Ker enostavno ve, da je taka nadgradnja popolnoma brezplačna reklama. A Tesla pri tem skriva še enega aduta. Avtonomno vožnjo, ki jo kane nekega lepega ponedeljka podariti tudi tistim, ki jo niso kupili. Zavoljo večje splošne varnosti v prometu. Takrat se bodo vsi ostali proizvajalci oddaljili in izpadli popolnoma zastareli.

Posodobitve opreme zaenkrat veljajo le za trg ZDA.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。