Lexus에서는 새로운 UX 모델을 통해 지금까지 해왔던 것보다 더 많은 사용자에게 다가가려고 노력할 것입니다. 그들은 대담한 디자인, 정교한 인테리어 및 디테일을 희생하면서 후자를 끌어들이기를 원합니다. .
새 것 렉서스 UX 그것은 잡종 z izstopajočim zunanjim 디자인에 의해, ki nas ne pusti hladne. Dizajn ostrih linij nima zgolj estetske funkcije, vendar je vanj vključena še funkcija aerodinamike, ki poskrbi za večjo učinkovitost in manjšo porabo gorivo. Takšne elemente najdemo v obliki obrob blatnikov, obliki platišč in zadnji luči, ki deluje kot usmerjevalnik zraka.
Notranjost je razdeljena na 드라이버 그리고 sovoznikov del – voznik ima 최적의 검토 na merilniki in armaturno ploščo, medtem ko so sovozniku namenili 열려 있는 공간, ki še poveča občutek prostornosti. Vmesnik Touch Pad so premaknili bližje k sovozniku, da lahko tudi ta upravlja z zabavno-informativnim sistemom in pri tem ne moti voznika.
Tudi Lexus UX nam pri višjih nivojih opreme ponuja element ‘neskončnosti’, ki ga je mogoče videti v vzvodih za nastavitev smeri pihanja zraka iz prezračevalnih rež. Info-telematski zaslon UX je eden 더 큰 것 v tem razredu, 10,25 palcev, za katerega tudi računajo, da bo glavni razlog, zaradi katerega se bodo kupci odločili za nakup.
V usnjenih sedežih je mogoče zaslediti povezavo s tradicionalnim japonskim vezenjem sashiko – pri tej tehniki dobimo 매력적인 vzorce v usnju, ki poleg vsega še ojačajo material. Kot opcijo si lahko izberemo armaturno ploščo prekrito z imitacijo japonskega papirja washi.
Tiste, ki so drznejši po duši, bo poskušal novi Lexus UX navdušiti s trojico posebnih barv – karneolsko oranžna, kaki zelena in nebesno modra barva imajo svoje posebnosti, v njih pa najdemo primešane zlate delce, izredno 큰 것 delce barve in steklene delce. Vse to, da bi barva 눈에 띄었다 in se pod različno svetlobo drugače svetila.
Tudi Lexus UX ima čez celoten zadek luč, kar je v zadnjem času priljubljen element v avtomobilski industriji. Pri Lexusu je malenkost drugačna in zaradi tega elegantnejša. Najtanjša je na sredini avtomobila, potem pa se 스프레드 proti levi in desni strani.
Lexus UX želi s 잡종 pogonom združiti dinamiko, 용량 그리고 능률. Nova platforma omogoča lahko in 강하게 konstrukcijo, nanjo pa so pritrdili odzivno 그리고 natančno krmiljenje.
Štirikolesni pogon je v Lexusu UX malenkost drugačen, saj ni mišljen za premagovanje zahtevnih terenov. Štirikolesni pogon deluje v kombinaciji z 전기 모터, ki pomaga pri pospeševanju, vožnji skozi ovinke in vožnji po spolzki podlagi.
Lexus UX 250h prinaša četrto generacijo hibridnega pogona, ki izstopa z največjim izkoristkom in nizko porabo. 2.0리터 4기통 ima v kombinaciji z elektromotorjem 184 (131 kW) konjskih moči. Poleg hibirda je na voljo še Lexus UX 200 ~와 함께 bencinskim 2,0-litrskim 4-valjnikom, 가지고 171 (126 kW) konjskih moči. Oba motorja sta na voljo s samodejnim CVT DIrect Shift 변속 장치.
Lexus UX se bo spopadel z rivali v obliki Audija Q3, BMW X1 in X2, Mercedes-Benz GLA, Volvom XC-40, Jaguarjem E-Pace in Land Rover Range Rover Evoque. Lexus UX z bencinskim motorjem in pogonom na prednji kolesni par je na voljo od 29.950 evrov dalje.
Galerija: Lexus UX
추가 정보:
lexus.si