Ob omembi znamke Peugeot bi malokdo pomislil na poltovornjak. A kot pravi zgodovina pri Peugeotu, to vendarle ni novost, saj smo že bili priča ‘pickup’ modeloma 404 in 504 in na modelu 207 osnovanem Hoggarju, ki je bil v Afriki predstavljen pred skoraj tremi leti.
새 것 Peugeot Landtrek bo tokrat nastopil na trgu poltovornjakov oziroma pickupov še suvereneje. V prvotnem načrtu je narejen za latinsko-ameriški in podsaharski afriški trg, v Evropi pa ga žal ne bomo videli. Landtrek sledi Peugeotovemu oblikovalskemu jeziku 현재 것 modelov in bo na voljo v treh različicah: z enojno 또는 dvojno kabino in kot 선실 ~와 함께 차대. Prav tako niso pozabili na opremo Landtreka, ki bo na voljo kot 일꾼, 을 위한 poslovne uporabnike, in kot Multipurpose, 을 위한 몸소 uporabo 개인 그리고 가족들. Med razvojnim preizkušanjem je Landtrek naredil kar 2 milijona kilometrov 다른 površinah in v različnih vremenskih 정황. Peugeotov pickup lahko prevaža do 1,2 tone tovora in vleče do 3 tone 뱃짐.
Peugeot Landtrek bo imel opcijsko na voljo 사륜 운전하다, poganjal pa ga bo 2.4리터 가솔린 엔진 210마력 그리고 320 Nm navora. Dizelske barve zastopa 1,9-litrski 모터 150마력 그리고 350 Nm navora. Notranjost je takšna, kot jo lahko pričakujemo pri aktualnih modelih Peugeot, in gre pravzaprav za eno izmed lepših 내부 med poltovornjaki. Volanski obroč je izposojen iz modela 3008, 10-palčni zaslon na dotik pa je takšen kot v modelu 508.
Galerija: Peugeot Landtrek
추가 정보:
푸조.si