Ob omembi znamke Peugeot bi malokdo pomislil na poltovornjak. A kot pravi zgodovina pri Peugeotu, to vendarle ni novost, saj smo že bili priča ‘pickup’ modeloma 404 in 504 in na modelu 207 osnovanem Hoggarju, ki je bil v Afriki predstavljen pred skoraj tremi leti.
새 것 Peugeot Landtrek bo tokrat nastopil na trgu poltovornjakov oziroma pickupov še suvereneje. V prvotnem načrtu je narejen za latinsko-ameriški in podsaharski afriški trg, v Evropi pa ga žal ne bomo videli. Landtrek sledi Peugeotovemu oblikovalskemu jeziku 현재 것 modelov in bo na voljo v treh različicah: z enojno 또는 dvojno kabino in kot 선실 ~와 함께 차대. Prav tako niso pozabili na opremo Landtreka, ki bo na voljo kot 일꾼, 을 위한 사업 uporabnike, in kot Multipurpose, 을 위한 몸소 uporabo 개인 그리고 가족들. Med razvojnim preizkušanjem je Landtrek naredil kar 2 milijona kilometrov 다른 površinah in v različnih vremenskih 정황. Peugeotov pickup lahko prevaža do 1,2 tone tovora in vleče do 3 tone 뱃짐.
Peugeot Landtrek bo imel opcijsko na voljo 사륜 운전하다, poganjal pa ga bo 2.4리터 가솔린 엔진 210마력 그리고 320 Nm navora. Dizelske barve zastopa 1,9-litrski 모터 150마력 그리고 350 Nm navora. Notranjost je takšna, kot jo lahko pričakujemo pri aktualnih modelih Peugeot, in gre pravzaprav za eno izmed 더 아름답다 내부 med poltovornjaki. Volanski obroč je izposojen iz modela 3008, 10-palčni zaslon na dotik pa je takšen kot v modelu 508.
Galerija: Peugeot Landtrek
추가 정보:
푸조.si