fbpx
Foto: Patagonia

파타고니아: 지구는 우리의 유일한 주주입니다

Yvon Chouinard je podaril podjetje

Blagovna znamka Patagonia, ki je od ustanovitve leta 1973 zasebno podjetje, je objavila načrte, da bo ves dobiček, ki ne bo ponovno vložen nazaj v podjetje, namenila okolju in trajnostnim projektom.

S potezo, ki bi presenetila številne lastnike malih podjetij in navdušila druge, je Yvon Chouinard, ustanovitelj in večinski lastnik podjetja za oblačila za prosti čas Patagonia, pravkar odstopil planetu Zemlja svoje več milijard dolarjev vredno podjetje Patagonia. Kot mnogi lastniki podjetij, ko postanejo starejši, se je tudi 83-letni Chouinard znašel pred dilemo: kaj storiti s svojim podjetjem. Namesto da bi ga prodal, šel na borzo ali prenesel na svoje dediče, se je odločil, da bo celotno podjetje podaril dvema skladoma – enemu za vodenje podjetja in drugemu za prejemanje dobička – da bi na ta način zagotovil, da bo ves dobiček podjetja šel za projekte povezane z zaščito planeta Zemlja. S tem pa je ustvaril edinstven podjetniški koncept.

Patagonia je eno vodilnih podjetji na trgu oblačil za prosti čas, vendar je vedno imelo edinstven in drugačen pristop k poslu. Naprimer je eno redkih podjetji, ki za določene izdelke zagotavlja doživljenjske garancije. Oblačila pa so proizvedena z najvišjimi trajnostnimi normativi in certifikati. Prav tako je eno redkih podjetji, ki je pri spremembah svojih trajnostnih strategij precej radikalno. Tako so iz danes na jutri začeli uporabljati organski bombaž, tudi s tem, da so investirali v dobavno verigo in izboljšali samo proizvodnjo.

Lastnik podjetja Yvon Chouinard, navdušen alpinist, je leta 1957 začel izdelovati alpinistično opremo. Leta 1973 je ustanovil Patagonia in se razširil na oblačila za preživljanje časa na prostem. Ker je na svoja oblačila gledal kot na “opremo”, je bila kakovost vedno najpomembnejša in na prvem mestu. Skozi leta pa se je prav trajnost opreme začela povezovati tudi s trajnostnimi pristopi podjetja.

»Minilo je pol stoletja, odkar smo začeli eksperimentirati z odgovornim poslovanjem. Če imamo kakršno koli upanje na uspešen planet čez 50 let, to od nas zahteva, da storimo vse, kar lahko, z viri, ki jih imamo. Kot poslovni vodja, kakršen si nikoli nisem želel biti, opravljam svoj del. Namesto da bi iz narave črpali vrednost in jo spreminjali v bogastvo, uporabljamo bogastvo, ki ga ustvarja Patagonija, za zaščito vira. Zemlja bo postala naš edini delničar. Smrtno resen sem glede reševanja tega planeta.«

추가 정보

patagonia.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.