Ustanovitev podjetja in grajenje nečesa s čiste ničle je močna osebnostna preizkušnja. Za večino podjetnikov pravzaprav ločitev med poslovnim in osebnim življenjem ne obstaja. Delo je življenje in življenje je delo. Predstavljamo pot od ustanovitelja podjetja do direktorja v treh korakih.
Naziv “direktor” ni nekaj, kar bi si lahko enostavno nadeli. Nasprotno, gre za način, kako oseba z nazivom komunicira s svojo ekipo in investitorji. Tu je pot od ustanovitelja podjetja do direktorja v treh korakih.
Prepustite se in zaupajte svojemu timu
Na neki točki organizacija postane prevelika stvar za eno osebo. Upravljanje morajo prevzeti, poleg direktorja, tudi nekateri drugi člani tima. To je, jasno, za ustanovitelje vedno velika dilema. Torej, kako prepustiti vajeti nekomu drugemu? Uspešni direktorji se predvsem osredotočajo na investiranje v zaposlene, in ne toliko na opravljanje dela namesto njih.
Sprejmite odgovornost
Pomanjkanje odgovornosti je tako zapeljivo kot “zasvojljivo”. Kot vodja vendarle sprejmite odgovornost in si dokažite, da ste sposobni uresničiti svoje zamisli. Tako boste pri doseganju ciljev jasen zgled tudi sodelavcem.
Postanite “vodja”, ne samo “šef”
Vse preveč ustanoviteljev podjetij gleda na poslovanje zgolj iz ekonomskega vidika. Še posebej če so vanj vložili velik del svojega osebnega kapitala. Ob tem se niti ne zavedajo, da sta vodenje in investicija dve popolnoma različni stvari. Slednje vodi do težkih in diktatorskih stilov vodenja, katerih primarni cilj je le obogatitev. Dobri vodje usmerjajo svojo pozornost v srečo in zadovoljstvo svojih zaposlenih. Samo srečni in zadovoljni zaposleni lahko prinesejo dobre rezultate in želene cilje.
더 읽어보기: 생산성을 높이는 44가지 방법
“Ko mojster vodi, se ljudje komaj zavedajo, da obstaja. […] Če ljudem ne zaupaš, jih narediš nezaupljive. Mojster ne govori, on deluje. Ko je njegovo delo opravljeno, ljudje rečejo: Neverjetno, vse to smo sami naredili!” Tako je pravil Lao Tzu. Pa še kako drži!