르노는 평균 1.0리터에 불과한 연료 소비량과 km당 22g의 CO2 배출량을 자랑하는 등 다양한 첨단 혁신을 선보이는 하이브리드 eolab을 통해 친환경 승용차 공세를 이어가고 있습니다. 이는 전기 엔진과 가솔린 엔진의 조합을 통해 최대 120km/h의 전기 주행, 최대 60km의 거리 주행이 가능합니다.
Za dosego tolikšne varčnosti so snovalci delali na treh področjih hkrati: zmanjševanju teže, aerodinamiki in na popolnoma novi tehnologiji Z.E. Hybrid, ki omogoča bolj zeleni okoljski odtis, pri modelih kakršen je ZOE pa tudi vožnjo popolnoma brez emisij.
Vozilo prepoznamo po izredno dinamični in moderni zunanji podobi, katere pomični deli kot je aktivno krilce in stranska zakrilca zagotavljajo v segmentu rekordno aerodinamičnost in s tem nižji zračni upor. Poleg tega so snovalci velik poudarek namenili tudi “shujševalni dieti”, ki je zaslužna za 400 kilogramov nižjo težo avtomobila, materiali karoserije pa so kombinacija jekla, aluminija in kompozitnih materialov. Zmanjšanje teže pa je za seboj potegnilo tudi manjši motor, akumulator, kolesa in zavore, kar poleg nižjih stroškov pomeni tudi nižjo ceno vozila.
더 읽어보기: Renault ZOE – pr(a)va električna kombilimuzina C-segmenta
Tehnologije, ki jih ecolab predstavlja bodo postopoma postopoma uvedene tudi v serijska vozila. Tehnologije Z.E. Hybrid kombinirajo bencinsko-električni pogon, z bencinsko-električnim pogonom. Ta omogoča vožnjo zgolj na elektriko na razdaljah do 60 km in do hitrosti 120 km/h, v prihodnjih letih pa bo serijska različica modela ecolab našla svoje mesto v prodajni paleti poleg električnega ZOE.
Veliko špekulacij je tudi glede končne cene, predvsem zaradi ugodne cenovne pozicioniranosti modela ZOE. Eolab naj bi stal podobno kot ta, z izjemo, da tu ne bo potrebno doplačevati za najem baterij, ki pri ZOE stanejo 79 evrov na mesec.