fbpx

Renault Eolab – pohyblivá hybridní laboratoř stovek inovací

Renault pokračuje v ofenzivě ekologických osobních vozů, a to hybridním eolab, který představuje řadu pokročilých inovací, díky nimž se může pochlubit průměrnou spotřebou pouze 1,0 litru a 22 gramy emisí CO2 na km. O to se stará kombinace elektrického a benzínového motoru, která umožňuje jízdu na elektřinu až 120 km/h a dojezd až 60 km.

Za dosego tolikšne varčnosti so snovalci delali na treh področjih hkrati: zmanjševanju teže, aerodinamiki in na popolnoma novi tehnologiji Z.E. Hybrid, ki omogoča bolj zeleni okoljski odtis, pri modelih kakršen je ZOE pa tudi vožnjo popolnoma brez emisij.

Izredno aerodinamičnost so Renaultovi strokovnjaki dosegli s samosvoje oblikovanim nosom vozila ter s pomičnimi deli kakršni so v slogu bolidov iz Formule1: aktivno sprednje krilce in zadnja stranska zakrilca
Izredno aerodinamičnost so Renaultovi strokovnjaki dosegli s samosvoje oblikovanim nosom vozila ter s pomičnimi deli kakršni so v slogu bolidov iz Formule1: aktivno sprednje krilce in zadnja stranska zakrilca

Vozilo prepoznamo po izredno dinamični in moderni zunanji podobi, katere pomični deli kot je aktivno krilce in stranska zakrilca zagotavljajo v segmentu rekordno aerodinamičnost in s tem nižji zračni upor. Poleg tega so snovalci velik poudarek namenili tudi “shujševalni dieti”, ki je zaslužna za 400 kilogramov nižjo težo avtomobila, materiali karoserije pa so kombinacija jekla, aluminija in kompozitnih materialov. Zmanjšanje teže pa je za seboj potegnilo tudi manjši motor, akumulator, kolesa in zavore, kar poleg nižjih stroškov pomeni tudi nižjo ceno vozila.

PŘEČTĚTE SI VÍCE: Renault ZOE – pr(a)va električna kombilimuzina C-segmenta

Tehnologije, ki jih ecolab predstavlja bodo postopoma postopoma uvedene tudi v serijska vozila. Tehnologije Z.E. Hybrid kombinirajo bencinsko-električni pogon, z bencinsko-električnim pogonom. Ta omogoča vožnjo zgolj na elektriko na razdaljah do 60 km in do hitrosti 120 km/h, v prihodnjih letih pa bo serijska različica modela ecolab našla svoje mesto v prodajni paleti poleg električnega ZOE.

Veliko špekulacij je tudi glede končne cene, predvsem zaradi ugodne cenovne pozicioniranosti modela ZOE. Eolab naj bi stal podobno kot ta, z izjemo, da tu ne bo potrebno doplačevati za najem baterij, ki pri ZOE stanejo 79 evrov na mesec.

S vámi od roku 2004

Od roku 2004 zkoumáme městské trendy a denně informujeme naši komunitu následovníků o novinkách v životním stylu, cestování, stylu a produktech, které inspirují vášní. Od roku 2023 nabízíme obsah v hlavních světových jazycích.