fbpx

수제 슬로베니아 배낭 Boopacks

Boopacks so raznoliki, modni, preprosti, ročno izdelani, unikatni, predvsem pa različnim stilom prilagodljivi nahrbtniki. So prvi in glavni produkt ekipe, ki je v želji po izražanju lastne kreativnosti ustanovila nov slovenski modni brand, s katerim želi prodreti tako na slovenski kot tudi tuj trg. Ime BOO je izpeljanka, ki ekipo zaznamuje in povezuje, saj je ime BOOPACKS izpeljano iz ekipinega priimka Bučar (BOO) in besede "backpacks" (nahrbtniki).

Zaenkrat je boopackov osem, večina jih je narejenih iz umetnega usnja in sicer v črni, srebrni, rdeči, beli, modri in rumeni barvi, nekoliko drugačna in posebna pa sta jeans boopack 그리고 prozoren boopack. Prozoren se odlično dopolnjuje še z dvema stranskima produktoma – boobag ter mini boobag, ki s svojo barvitostjo dopolnita njegov izgled. Rumen, jeans in prozoren boopacks so del najnovejše, poletne kolekcije.

Boopacks so cenovno dostopni širši populaciji, cene se ta trenutek gibljejo od 35 에게 45 eur. Vse izdelke in cene lahko preverimo na Boopacks-ovi spletni strani, nahrbtnike pa si lahko pobliže ogledamo tudi v ljubljanskih lokalih – TOZDU 그리고 Centralni postaji.

BOO ekipa…

Katarina Bučar 그것은 23-letna študentka Fakultete za šport, po duši športnik, vendar s kar nekaj podjetniške 그리고 kreativne žilice. V BOO ekipi skrbi za promocijo, stike z javnostjo in prodajo ter sodeluje pri oblikovanju boopackov. Dominika Bučar je 26-letna absolventka Fakultete za arhitekturo, ki skrbi za 그래픽 디자인, 사진, blog objave, fb 그리고 instagram profil in je tudi avtor Boopacks spletne strani. Skratka, skrbi za celostno podobo, prav tako pa sodeluje pri oblikovanju boopacksov. Sestri povezuje strast do mode, ki jo kažeta in izražata prav z BOO izdelki. Skupaj razvijata ideje in oblikujeta nove ter že obstoječe produkte. Velike zasluge za zagon podjetja pripisujeta svoji mami Nataši Bučar, ki ju je pri uresničevanju ideje podpirala in vzpodbujala. S svojim managerskim znanjem in nasveti pa jima velikokrat na pomoč priskoči tudi oče Tomaž Bučar. Sestri Bučar sodelujeta tudi z mladim in uspešnim Markom Pircem, producentom lastne blagovne znamke VA, ki se najraje ukvarja s projekti, povezanimi z video produkcijo. Je režiser pod okriljem slovenske produkcije Super 16 in kuwaitske produkcije Doors, najbolj znan pa po produkciji trenutno najuspešnejše deskarske serije 그릴 덮개 아래 레드 불 energijske pijače. Mark pa je za Boopacks produciral tudi odličen predstavitveni video.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.