Które marki modowe zarobiły w tym roku najwięcej? Na liście „top 10” znalazły się marki z klasy tańszej, a także niektóre marki z luksusowych domów mody. Które marki są zatem najcenniejsze w tym roku?
Pred mesecem dni je Interbrand, ki med drugim skrbi za svetovanje in na sploh za strategijo ter vodenje blagovnih znamk, izdal letni indeks vodilnih svetovnih blagovnih znamk letošnjega leta. Na seznamu se najde vse, od podjetij, ki ponujajo potrošniški material, do luksuznih velikanov in ikoničnih avtomobilskih podjetij. Pri analizi so se upoštevala tako merila iz finančnega poslovanja, jak również lojalnosti, ki jo vsaka znamka posebej navdihuje. Pod drobnogled smo vzeli modne blagovne znamke in jih razvrstili med ”top 10” največ vrednih modnih znamk letošnjega leta. Na samem vrhu lestvice najdemo modnega velikana, znamko Louisa Vuittona, kar nas ne ravno preseneča, saj je blagovna znamka ne dolgo od tega prodrla tudi na azijski trg. Na drugem in tretjem mestu uspešno sledita znamki H&M I Nike. Podrobne podatke si poglejmo na spodnji lestvici.
1. Louis Vuitton €17.715m ($22,552m) (-9%)
2. H&M €16.561m ($21,083m) (+16%)
3. Nike €15.612m ($19,875m) (+16%)
4. Zara €9.525m ($12,126m) (+12%)
5. Gucci €8.157m ($10,385m) (+2%)
6. Hermes €7.051m ($8,977m) (+18%)
7. Cartier €5.851m ($7,449m) (+8%)
8. Adidas €5.795m ($7,378m) (-2%)
9. Prada €4.695m ($5,977m) (+7%)
10. Tiffany & Co. €4.663m ($5,936m) (+9%)
Więcej informacji:
www.bestglobalbrands.com/2014/ranking