fbpx

90 % ljudi živi plehko in neumno … in še lažemo si, da smo to pot izbrali SAMI

90 % ljudi živi plehko in neumno … in še lažemo si, da smo to pot ubrali SAMI

Življenje je zapletena struktura, ki nas je prisilila v to, da sami sebi lažemo, da živimo plehko in neumno, ker smo pač tako izbrali. Ne, breme ni zgolj na plečih malega človeka!

Če je kdo dobro razumel življenje, polno težav in melanholije, je to svetovno priznani pisatelj Franz Kafka.
Odtujen in izgnan, njegove svet je bil mikrokosmos vsakodnevnega obstoja. In v sodobnem svetu verjetno ne obstaja boljšega termina, ki bi opisal rigidne in obsesivne institucionalne strukture, v katerih živimo, kot “kafkaizem".

Ker se v sodobni družbi breme za življenjske neuspehe in nesrečo nenehno prelaga na pleča malega človeka, ni čudno, da se ima vsak posameznik za zgubo, ničvredneža, nesposobneža, breme
Včasih, ne glede na to, koliko se trudite, ni dovolj. In za to niste krivi vi, temveč vajeti, ki niso vedno v vaših rokah.

90 % ljudi živi plehko in neumno … in lažemo si, da smo to pot ubrali SAMI
90 % ljudi živi plehko in neumno … in lažemo si, da smo to pot ubrali SAMI

Ker vas želimo spodbuditi, da spremenite svoj pogled na življenje, smo za vas zbrali nekaj Kafkinih citatov, ki dokazujejo, da je življenje zgolj iluzija, ki jo moramo ohranjati, da bi preživeli. Nekateri so skrajno morbini, a vas soočijo s tistim, kar bomo čisto vsi nekoč doživeli.

90 % ljudi živi plehko in neumno … in lažemo si, da smo to pot izbrali SAMI:

  • V človekovem boju proti svetu stavite na svet.
  • Eden prvih zakonov zavedanja je želja po smrti.
  • Sem svoboden, zato sem izgubljen.
  • Pot si ustvariš s koraki.
  • Človeka je strah smrti zato, ker še nikoli ni živel.
  • Zgolj zaradi lastne neumnosti so ljudje sposobni biti prepričani vase.
  • Ponavadi rešujem težave tako, da jim dovolim, da me pogoltnejo.
  • Pozabi vse. Odpri okna. Očisti sobo. Naj veter šiba skoznjo. Vidiš zgolj praznino. Iščeš na vsakem koncu, a sebe ne najdeš.

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.