fbpx

Sztuczki, jak sprawić, by produkty Apple były tańsze nawet o 40 procent?!

Fani marki Apple od dawna wiedzą i czują, że produkty Apple w Słowenii należą do najdroższych na świecie. Ze względu na „specyficzną” sytuację na rynku słoweńscy detaliści utrzymują relatywnie wysokie ceny produktów. Dlatego też zdecydowałam się zdradzić kilka trików, dzięki którym można zaoszczędzić nawet 40 procent kupując produkt Apple w czasach kryzysu. Oczywiście wymaga to zarówno wiedzy, jak i szczęścia konsumenta oraz pogoni za odpowiednim momentem zakupu.

Applovi izdelki tudi do 40 odstotkov ceneje kot pri slovenskih trgovcih? Sliši se kot misija nemogoče! Tudi zato na nekaj praktičnih primerih razkrivam, kako pri največjem svetovnem trgovcu Amazonka z le nekaj kliki naročite svoj tako zaželeni Applov izdelek po ugodnejši ceni. V določenih trenutkih pa je lahko vaš prihranek tudi do 40 procent. To jest o izjemno preproste in na odprtem evropskem trgu popolnoma legitimne trgovske načine, ki jih poznajo le vešči in pretkani trgovci, in od sedaj tudi preudarni kupci ter bralci tega zapisa. Moram priznati, da bo do 40 odstotkov težko priti. A ne nemogoče, če ste davčni zavezanec za DDV. To izrecno razkrivam tudi zato, da ne zavajam z naslovom.

Zakupy bez VAT na Amazon

Słoweńskie osoby prawne - odpowiedzialne za faktura VAT mogą robić zakupy na Amazon.de bez podatku VAT - podatku od wartości dodanej! Jeśli Twoja firma zarejestruje się jako użytkownik biznesowy na Amazon.de. Rejestracja jest szybka i łatwa! Dzięki niemu otrzymujesz specjalne rabaty biznesowe!

REJESTRACJA FIRMY I ZAKUP BEZ VAT
Amazon je največja spletna trgovina na svetu. V ZDA pa daleč najbolj priljubljena spletna aplikacija, pred Googlom in ostalimi.
Amazon je največja spletna trgovina na svetu. V ZDA pa daleč najbolj priljubljena spletna aplikacija, pred Googlom in ostalimi.

Zapis je nastal na podlagi moje nedavne nakupne izkušnje ob nakupu novega prenosnika Macbook Pro 16 (2020) ter zadnjega modela pametnega telefona iPhone'a SE2 ter nekaj drugih izdelkov. V zapisu primerjam cene nekaterih slovenskih ponudb trgovcev ter cene, ki sem jih sam odštel za izdelke v trenutku pisanja tega zapisa. Razkrivam tudi nekaj “nujnosti”, ki so potrebne za uspešno nakupovanje in odklenejo določene nakupne priložnosti, kot je na primer Amazon Prime. Ta je za redne kupce v največji spletni trgovini na svetu skorajda nujen, saj prinaša kopico pravic, ugodnosti in dodatno varnost. V kolikor imate v lasti podjetje, oziroma ste zasebnik ter podatnik VAT, predlagam tudi poslovni račun Biznes Amazona. S poslovnim računom pridobite možnost takojšnjega odbitka davka na dodano vrednost ter nakup izdelka za njegovo neto vrednost, torej brez faktura VAT (velja v okviru nakupov v med članicami EU).

Amazon Prime

Amazon, največji svetovni spletni trgovec
Amazon, največji svetovni spletni trgovec

Največja spletna trgovina na svetu ni le to. Je “repozitorij” książki, muzyka, kino … S članarino na Amazon Prime prejmete neomejen dostop do nekaterih navedenih digitalnih produktov, hkrati pa kopico ugodnosti pri poštninah in drugih storitvah. V določenih primerih omogočajo povečano varnost pri nakupu, kot je na primer možnost izenačevanja cene, v kolikor med dobavo cena izdelka pade in to tudi opazite. Članarina torej prinaša kar precej ugodnosti, a na žalost v primeru Slovenije še ne prinaša dobave izdelka isti dan, oziroma naslednji dan za znesek 1 evra, kot je to praksa v tujini. Vsekakor pa prinaša kar nekaj ugodnosti pri poštninah in je članstvo priporočljivo, nikakor pa nujno. Vsekakor odklepa določene nakupne priložnosti.

Priglasitev poslovnega računa Amazon Business

Nakup brez DDV-ja je možen takoj, ko si odprete račun Biznes Amazona ter posredujete izpisek oziroma potrdilo, da ste davčni zavezanec. Takoj zatem primarno vidite ceno brez dodanega DDV, izdelke pa kot podjetje kupujete po njihovi neto vrednosti. To je vsekakor dobrodošlo pri večjih nakupih opreme, saj nakup opravite z manjšo obremenitvijo denarnega toka.

Preverjanje gibanja cene (rast – padec) preko portala Camel, Camel, Camel

Cena se pri spletnem trgovcu Amazonka oblikuje tako kot povsod drugje, torej na podlagi ponudbe in povpraševanja ter “življenjskega” cikla določenega modela izdelka. Tako lahko na primer preverite, kako se je v preteklosti gibala cena zadnje generacije izdelka in tako načrtujete nakup v pravem trenutku.

Pri rezultatu vidimo, da je cena telefona iPhone’a XS ob začetku prodaje novembra 2018 znašala 1.148 evrov in je nato skozi čas počasi padala ter največji padec doživela ob začetku prodaje nove generacije telefona, torej telefona iPhone'a 11. S tem orodjem lahko torej “določite” trenutek, ko se določeno napravo zares splača kupiti. Lahko ugotovite, kdaj je pravi trenutek. Vselej torej velja preverjati, na kakšnem nivoju “življenskega” cilka izdelka je trenutna cena.

Več informacij in preverjanje cen:
camelcamelcamel.com

Gremo v šoping na Amazon

Imam nakupovalni seznam želja in skočim na Amazonka. Osebno načeloma največkrat posežem po nemškem Amazonu. Prav mogoče iz samega zaupanja “trgu”, čeprav to na Amazonka pravzaprav ni več faktor. Večino izdelkov kupim namreč prav na Amazonu in ne pri drugih trgovcih. Ampak o tem v kakšnem drugem zapisu.

Nakupovalni seznam Apple izdelkov 4/2020

Novi Iphone SE 2 (2020) – 64GB
Apple Airpods 2 (brez brezžične polnilne naprave)
Apple Macbook Pro 16, i9 – 1T

Novi iPhone SE 2020 = 399 $

Novi iPhone SE 2020
Novi iPhone SE 2020

Ob prihodu novega pametnega telefona iPhone'a SE 2020 je Apple napovedal skoraj neverjetno ceno, 399 dolarjev, ki v prevedenem smislu predstavlja v trenutku pisanja zapisa 368,79 evra. To se za telefon, ki ima najnovejši Applov procesor A13 in glavno kamero aktualnega telefona iPhone'a 11, sliši zares hudičevo ugodno. A hudič se skriva v detajlih. Ko sem preverjal ceno pri slovenskih trgovcih, sem ugotovil, da se bo telefon prodajal za minimalno ceno med 510 in 530 evri.

Porównanie cen:

*Cena na Amazonu je cena brez DDV-ja, do katere so upravičeni zavezanci za DDV. Cena z DDV je 479 evrov in predstavlja 31 evrov razlike s ceno na slovenskem trgu.

Nowe Iphone SE je pravzaprav slab “primer” ugodnega nakupa. Gre namreč za popolnoma nov izdelek, katerega prodaja se uradno začne na datum 24. 4. 2020, in gre pravzaprav v trenutku pisanja tega članka za predprodajo. A vseeno, ker sem izdelek naročil za test, se je zdela primerjava izjemno aktualnega izdelka zanimiva. Tu me pa je vsekakor zanimala razlika med ceno v Sloveniji in ceno na drugih trgih.

Apple Airpods 2 (brez brezžične polnilne naprave) = 159 $

Apple AirPods: vsi bi jih imeli, nihče ne bi plačal polne cene!
Apple AirPods: vsi bi jih imeli, nihče ne bi plačal polne cene!

V Ameriki borih 159 dolarjev v redni prodaji pri Apple.com, pri nas že precej časa 189 euro s popustom 5 evrov, ki ga trgovci “pripnejo” v zadnjem času. Še vedno precej drag kos opreme. Tudi zato sem si zadal izziv, da poskusim dobiti najcenejšo ceno. Ampak poglejmo najprej cene pri trgovcev.

Porównanie cen:

*Cena na Amazonu je cena brez DDV-ja, do katere so upravičeni zavezanci za DDV. Cena z DDV je 138,99 evrov in predstavlja minimalno 40 evrov razlike s ceno na slovenskem trgu.

Apple Macbook Pro 16, I9 – 1TB = 2.799 $

Apple Macbook Pro 16: osveženi letošnji model
Apple Macbook Pro 16: osveženi letošnji model

Že odkar je pred nekaj meseci prišel na trg, živčno mencam pred monitorjem in razmišljam o nakupu. Tokrat so zadeve v drobovju poštimali do te mere, da se mi zdi, da je skok na novo generacijo smotrn nakup. A vseeno pojdimo lepo po vrsti. Najprej naj vam razkrijem konfiguracijo prenosnika za katerega se zanimam.

Predmet poželenja (specifikacija):

Macbook Pro 16, I9 – 1TB, 16 GB RAM, AMD Radeon Pro 5500M 4GB (gre za vstopni model na strani apple.com)

Porównanie cen:

*Cena Amazon je cena brez DDV-ja, do katere so upravičeni zavezanci za DDV. Cena z DDV znaša 2.884,90 evrov in predstavlja minimalno skoraj 400 evrov razlike s “povprečno” ceno na slovenskem trgu.

Ni vse zlato, kar se sveti … in ni vse “40 odstotkov”

Med tokratnimi nakupi ni nakupa, za katerega bi odštel 40 odstotkov manj kot pri nakupu pri slovenskih spletnih trgovcih. Se pa temu znesku najbolj približamo z nakupom slušalk Apple Airpods 2, in sicer pod pogojem, da izberem slovenskega trgovca z najvišjo ceno v Sloveniji. Tukaj je razlika kar 38,68-odstotna in se približa v naslovu obljubljeni razliki 40 procent. Oziroma izraženo z odštetim denarjem: med 189 evri I 116 evri je razlika precejšnja, znaša namreč kar 73 evrov. Pri ceni tega izdelka – velik znesek. Spet ne bi zavajal in tudi zato moram poudariti, da je 116 evrov cena brez DDV-ja. A vseeno cena, ki jo plačaš kot kupec in tista cena, ki te “hočeš nočeš” useka po žepu. In priznajmo si, da je občutek zares dober, če plačaš manj.

Nisem 100-odstoten “vernik” blagovne znamke Apple. Sem pa vselej na lovu za “price – performance” nakupi. Torej nakupi, kjer dobim največ za svoj denar. Tudi zato, kljub številnim prednostim nakupa pri naših trgovcih, v zadnjem času praviloma vselej posežem po največji spletni trgovini na svetu – Amazonu. Slednja je zares prijazna. In ko jo obvladaš z različnimi programi ugodnosti, postane zapravljanje sredstev pri slovenskih trgovcih, ki na žalost v veliko primerih nastavljajo cene izjemno nekonkurenčno in hkrati nelogično. A dokler jih slovenski potrošniki za tovrstno delovanje ne bodo sankcionirali s preusmeritvijo svojih nakupov na ugodnejše kanale, bo situacija takšna, kot je.

Še ena stvar, ki jo mnogokrat pozabimo. Applovi izdelki imajo mnogo boljšo prodajno vrednost kot rabljeni izdelki v svoji kategorie. Izgubljajo daleč najmanj med vsemi. Tako, da je preostanek vrednosti nekajkrat večji od konkurenčnih izdelkov. A to je že tema drugega zapisa. Ko se bom lotil enostavnega dokazovanja, da gre pravzaprav za enega najcenejši brandov.

Upam, da vam je moj zapis pomagal pri nakupnih odločitvah v prihodnje in da boste prihranili kakšen evro.

Więcej informacji

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za podane ceny. Ceny w sklepach internetowych mają charakter dynamiczny i mogą ulec zmianie w dowolnym momencie. Zostały napisane w czasie redagowania.

Więcej informacji:

janmacarol.com

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.