Miasto Amsterdam wprowadza „gumshoes”, trampki z podeszwami wykonanymi z gumy do żucia zebranej z ulic miasta. Projekt został zaprojektowany we współpracy z agencją reklamową Publicis One i producentem gumy Gum-tec®. Kampania mająca na celu podniesienie świadomości mieszkańców Amsterdamu na temat problemu gumy do żucia na ulicach miasta. Kreatywna i inna.
Publicis One I Gum-tec® so razvili novo vrsto gume, izdelano iz žvečilnega gumija, ki so jo v dizajnu za športno obutev uporabili za podplate čevljev, v kater je grafično vtisnjen zemljevid Amsterdama.
“Dodajanje dodatnih pravil, kazni ali omejitev za zmanjšanje težav z žvečilnimi bi bilo v nasprotju z našim poslanstvom,” pojasnjuje Mustafa Tanriverdi iz uprave mesta Amsterdam, “s temi športnimi copati smo ljudje del problema ali, še bolje povedano, prav rešitev.” V Amsterdamu upajo, da bo kampanja tako uspešna, da bodo prebivalci mesta pri sebi sprejeli drugačne vzorce vedenja.
Na ulicah nizozemskih mest letno nabirajo okrog 1,5 milijona kilogramov žvečilnih gumijev, s čimer se občinski proračuni praznijo. Prav z gumshoejem mesto Amsterdamu želi spodbuditi svoje prebivalce s presenetljivo inovacijo in svežim pristopom.
Galerija slik: GumShoe
Więcej informacji:
http://gumshoe.amsterdam/