Wierzcie lub nie, ale klucz do sukcesu odnoszących sukcesy firm często leży w ich nazwach. Odpowiednia i starannie dobrana nazwa może szybko wywrzeć dobre wrażenie na konsumentach.
Ime podjetja je hkrati tudi blagovna znamka, zato moramo biti pri izbiri le-tega še posebej pazljivi. Napačna odločitev se z veliko verjetnostjo kaznuje z neprijetnimi posledicami.
Če želite v prihodnosti ustanoviti zagonsko podjetje ali pa morda niste zadovoljni z imenom svojega že delujočega podjetja, vam podajamo nekaj nasvetov, ki bodo pripomogli k večji učinkovitosti vašega posla.
Za spremembo imena podjetja ni nikoli prepozno. Kot dober primer za to je tehnološki gigant LG, ki je svojo pot začel z nazivom Lucky and GoldStar Co., pozneje pa se odločil za krajšo različico imena. To se je odrazilo v ogromnem uspehu, ki ga LG žanje še danes.
1. Imena dobrih podjetij so zapomnljiva.
Za proces zbiranja idej si vzemite dovolj časa. Tudi ko menite, da ste našli nekaj dobrih imen, nadaljujte z viharjenjem možganov. V najožji izbor naj se uvrstijo imena, ki se najlažje utrdijo v vaših mislih, saj bo do enake situacije prišlo tudi pri strankah.
2. Krajše je boljše.
Kaj imajo skupnega Nike, Apple, Twitter, Pixar in eBay? Že res, da so zelo uspešna podjetja, hkrati pa so njihova imena sestavljena iz le dveh zlogov. Kratkost in jedrnatost se med drugim odraža v večji zapomnljivosti.
3. Ime mora biti funkcionalno.
Razmislite o določeni funkciji ali storitvi, ki jo vaše podjetje izvaja. Slavno podjetje Mozilla, ki je poznano predvsem po brskalniku Firefox, je na primer svoje ime dobilo z združevanjem besed Mosaic in Godzilla.
4. Za imenom naj se skriva zgodba.
Caterpillar, katerega logotip lahko največkrat zasledimo na tovornjakih, ki potujejo po cestah, je ime dobil na prav poseben način. Leta 1904 je podjetje Holt Tractor Company organiziralo fotografiranje njihovega najnovejšega modela traktorja. Fotograf je pripomnil, da se traktor “plazi kot gosenica” (angl. caterpillar), kar je ustanovitelja podjetja Benjamina Holta navdušilo do te mere, da je preimenoval podjetje. Zgodba nas uči, da je vedno treba poslušati druge, saj se ideje skrivajo povsod.
5. Poskusite nekaj novega.
Razmišljate zunaj okvirjev. Tudi ustanovitelji Googla in Snapchata imen svojih podjetij niso našli v knjigi. Osredotočite se na to, da najdete novo besedo, ki bo prepričala potrošnike. To vam lahko uspe z združevanjem dveh besed ali nepravilnim črkovanjem besede. Ključnega pomena je, da se na trgu diferencirate.