fbpx

MWC 2015: Zegarek Huawei – połączenie przeszłości i teraźniejszości

Pametna ura Huawei Watch

Veliko proizvajalcev mobilne telefonije, se je ''šparalo'' do svetovnega kongresa mobilne telefonije v Barceloni 2015, med njimi tudi kitajski Huawei, ki je tu predstavil Huawei Watch, svojo prvo Android pametno uro. Gre za na videz analogno uro s 14-palčnim na dotik občutljivim Amoled zaslonom z gostoto pik z vrednostjo 286 pik na palec. Na voljo je v zlati, srebrni in črni barvi, z usnjenim ali paščkom iz nerjavečega jekla.

Inteligentny zegarek Huawei Watch temelji na osnovi platforme Androida Wear in je merilec srčnega utripa v kateri bije procesor Qualcomm (”utrip” 1.2 GHz). Pod številčnico elegantne okrogle ure se sicer skrivajo še 4GB prostora za podatke, 512 MB RAM-a, šestosni senzor gibanja in brezžični vmesnik Bluetooth LE (zagotavlja nizko porabo energije in kompatibilnost z Bluetooth 4.1). Povezljiva je s pametnimi telefoni, ki jih poganja vsaj Android 4.3, kot ostale pametne ure pa lahko prejema tekstovna sporočila (SMS-e, e-pošto) in podatke o klicih ter služi kot platforma za aplikacije in koledar.


Edini fizični gumb na uri iz nerjavečega jekla je na poziciji, kjer ura kaže dve, kar je še en priklon tradicionalnem izgledu, ki ga večina še vedno preferira glede na pomanjšane pametne telefone štirioglatih oblik (Zegarek Apple ja tak primer). Ta transformacija je sicer posledica nepriročnosti okroglega dizajna za vso novo tehnologijo, a Huawei je dokazal, da temu ni tako.

CZYTAJ WIĘCEJ: Smartwatch Pebble Time obiecuje 7 dni autonomii #Kickstarter

Huawei Watch je na voljo v več kot 40 različnih dizajnih številčnic.
Huawei Watch je na voljo v več kot 40 različnih dizajnih številčnic.

Huawei Watch lahko poleg že naštetega uporabljate tudi kot merilnik aktivnosti, ura pa sama razbere ali tečete, kolesarite ali spite in medtem beleži ključne podatke, vključno s pokurjenimi kalorijami, premosteno razdaljo in srčnim utripom.

Więcej informacji

Więcej informacji:
konsument.huawei.com

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.