fbpx

Nowe Renault Mégane – dynamika w standardzie

Dziś francuska piękność – nowe Renault Megane – wyjechała na słoweńskie drogi. Spodoba się tym, którzy nie lubią przeciętności w życiu i wymagają więcej od swojego stalowego piękna. Nie można mu zatem zarzucać braku dynamiki, gdyż jego forma odstaje od średniej klasowej. Dotyczy to również wrażeń z jazdy, gdzie innowacyjny system 4Control™ umożliwia kierowanie pojazdem nawet tylnymi kołami.

Novi Renault Mégane v svoji 4. generacij ne sklepa kompromisov, in po prvih vtisih sodeč, resno kandidira za krono v svojem razredu. Nekoliko je zrasel tako pri medosni razdalji (2,8 cm) kot širini koloteka (3,9 cm), obenem pa je nekoliko nižji (2,5 cm) od prejšnje generacije. Resda gre za centimetre, če ne že milimetre, a se poznajo in avtomobilu dajo odloč­ nejšo ter bolj športno silhueto. Od strani ga boste takoj prepoznali, a pri zadku ostaja bolj nekonvencionalen in predvsem drugačen od razrednega povprečja. V njem prepoznamo tudi poteze nedavno predstavljenega Talismana Grandtour, medtem ko lahko v nosu vozila zaznamo obličnost njegovih bratov – Przechwytywanie, Kadjarja, Talizman.


Renault ne sklepa kompromisov in na trg že na za­ četku pošilja tudi agresivnejši športni paket dodatne opreme GT-Line, ki bo všeč mladim po srcu. Od opreme pri urbano sofisticiranem bratu se razlikuje po bolj športno in agresivno oblikovanem prednjem odbijaču, zadaj pa se bohotijo v zadnji odbijač integrirane izpušne cevi, kjer ne manjka kroma in dramatike. Seveda so obvezna posebna športna plati­ šča, ki so bila oblikovana za GT-Line in so lahko kar 18-palčna.

Dinamika bočne linije - in velika 18 palčna kolesa pri izvedenki Renault Megane GT.
Dinamika bočne linije – in velika 18 palčna kolesa pri izvedenki Renault Megane GT.

Na voljo je tudi čistokrvni Mégane GT z vsemi športnimi dodatki in kar 205 konjskimi močmi.
Poleg najsodobnejših asistenčnih in varnostnih sistemov novi Renault Mégane premore tehnologije iz višjega segmenta, namenjene povezljivosti. Voznik lahko tako povezljivostni sistem upravlja prek kar 8,7-palčne (22-centimetrske) tablice, ki je enaka kot pri novem Espaceu.

Notranjosti kraljuje velik LCD zaslon na katerem so dosegljive prav vse funkcije vozila.
Notranjosti kraljuje velik LCD zaslon na katerem so dosegljive prav vse funkcije vozila.

Tako ima edinstven nadzor nad raznimi funkcijami avtomobila: multimedijskimi vsebinami, navigacijo, telefoniranjem, radijskim sprejemnikom, sistemom Multi-Sense, pripomočki za vožnjo (ADAS), sistemom 4Control™ itn. Nova generacija poskrbi tudi za odličen motorni nabor. Tako so kupcem na voljo štirje bencinski motorji in kar pet dizelskih. Novi Renault Mégane je že zapeljal na slovenske ceste in v salone Renault.

Więcej informacji

Informacja:
renault.si

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.