Nikt nie chce być prześladowany. I tylko ci, którzy osobiście doświadczyli jakiejkolwiek formy nękania, wiedzą, z jakimi lękami się mierzyli i mogą nadal mierzyć się dzisiaj. Dress for Respect to projekt, który udowadnia, że „pozornie niewinny dotyk” wcale nie jest niewinny.
Oglaševalska agencija Ogilvy je za podjetje Schweppes ustvarila obleko, ki meri, kako pogosto in s kakšno intenzivnostjo moški v nočnih klubih nadlegujejo ženske (predvsem z dotiki). Cilj kampanje je bil ozavestiti moške o resnosti nadlegovanja (brazilskih) žensk v klubih, saj so ti v preliminarnih intervjujih povedali, da ženske nadlegovanje pač ne gane.
Za projekt, ki so ga poimenovali The Dress For Respect, so raziskovalci ustvarili obleko, v katero je vgrajen senzor, ki zaznava dotik in pritisk. V realnem času so nato na računalnikih spremljali nadlegovanje. V nočni klub so poslali tri ženske, oblečene v posebno obleko, ki se je na tistih mestih, kjer so jih moški zagrabili, na računalniku obarvala glede na dotik in moč pritiska, pa tudi kolikokrat je bila ženska dotaknjena.
Title: The Dress for Respect
Client: Schweppes
Office: @OgilvyBrasilSee more design work here: https://t.co/plNvU4NFAw#ClientWork pic.twitter.com/8QRDU960uh
— Ogilvy (@Ogilvy) November 28, 2018
Rezultati so pokazali, da so se moški najpogosteje dotaknili križa, hrbta in rok. V manj kot štirih urah je senzor zaznal, da so bile vse tri ženske skupaj dotaknjene 157 krat. Po koncu eksperimenta so bili moški pozvani k ogledu rezultatov, nad katerimi so bili presenečeni.
Więcej informacji:
ogilvy.com