W 2018 roku agencja marketingowa Isobar zapracowała już na miano jednej z najbardziej innowacyjnych agencji. Jako jeden z pierwszych zaczął mierzyć reakcje emocjonalne użytkowników na treści VR, ale to nie wszystko. Co nowego oferuje tym razem?
Pred kratkim se je Isobar povezal z avstralsko verigo živalskih vrtov Zoos Victoria, s katero si želijo virtualno resničnost ponuditi novi ciljni skupini – mačkam.
Badania PVRR, ki so jo opravili, je razkrila, da je na svetu kar 600 milijonov majhnih mačk. Velik delež teh so ovrednotili kot potencialne stranke.
PVRR za prikazovanje mačkinih čustev izkorišča tehnologiji EEG I EKG. Posebna metodologija mačkam omogoča, da za ceno slabšega razločevanja barv v temi vidijo bolje kot ljudje. V sklopu procesa, znanega pod kratico ‘W.A.H.T’, je glede na pozicijo mačjih brk mogoče ugotoviti, kakšna je stopnja zainteresiranosti mačke za določeno stvar:
- TD – povsem nezainteresirana,
- D – nezainteresirana,
- MD – srednje zainteresirana,
- CNP – zelo zainteresirana (kratica se nanaša na mačjo meto, katere vonj močno privlači mačke).
Celotna analiza raziskave je bila objavljena 2. aprila letos in je morebitnim investitorjem na voljo Tutaj. Če želite podpreti projekt, ki se osredotoča na mačjo virtualno resničnost, verjetno želite preveriti vsako podrobnost. Isobar in Zoos Victoria nista razočarala, saj sta raziskavo podprla s številnimi podatki in nevroznanostjo.
Więcej informacji:
static1.squarespace.com