PVRR: prihaja virtualna resničnost za mačke

Nekoliko nenavadno, kajne?

Marketinška agencija Isobar si je v letu 2018 že prislužila naziv ene najbolj inovativnih agencij. Kot ena izmed prvih je začela meriti čustvene odzive uporabnikov na VR-vsebine, a to še ni vse. Kaj novega ponuja tokrat?

Pred kratkim se je Isobar povezal z avstralsko verigo živalskih vrtov Zoos Victoria, s katero si želijo virtualno resničnost ponuditi novi ciljni skupini – mačkam.

Raziskava PVRR, ki so jo opravili, je razkrila, da je na svetu kar 600 milijonov majhnih mačk. Velik delež teh so ovrednotili kot potencialne stranke.

PVRR za prikazovanje mačkinih čustev izkorišča tehnologiji EEG in EKG. Posebna metodologija mačkam omogoča, da za ceno slabšega razločevanja barv v temi vidijo bolje kot ljudje. V sklopu procesa, znanega pod kratico ‘W.A.H.T’, je glede na pozicijo mačjih brk mogoče ugotoviti, kakšna je stopnja zainteresiranosti mačke za določeno stvar:

  • TD – povsem nezainteresirana,
  • D – nezainteresirana,
  • MD – srednje zainteresirana,
  • CNP – zelo zainteresirana (kratica se nanaša na mačjo meto, katere vonj močno privlači mačke).
Nekoliko nenavadno, kajne?
Nekoliko nenavadno, kajne?

Celotna analiza raziskave je bila objavljena 2. aprila letos in je morebitnim investitorjem na voljo tukaj. Če želite podpreti projekt, ki se osredotoča na mačjo virtualno resničnost, verjetno želite preveriti vsako podrobnost. Isobar in Zoos Victoria nista razočarala, saj sta raziskavo podprla s številnimi podatki in nevroznanostjo.

Dodatne Informacije

Več informacij:
static1.squarespace.com

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
DJI Air 2S: dovolj dober za vsakogar