fbpx

To rujnuje Twój związek: mity branży porno, w które ślepo wierzysz

Niezależnie od tego, czy chcesz się do tego przyznać, czy nie, branża dla dorosłych wpływa na Twój związek – to, co widzisz na ekranie, to fikcja, której często nie doświadczasz we własnym łóżku. I nie powinieneś się tego wstydzić, bo nie jesteś jedyny – pary z całego świata ślepo wierzą w mity branży porno. I naprawdę powinniśmy przestać to robić!

Strokovnjaki pravijo, da je pornografija iluzija, v kateri spoznate “popolnega partnerja”, ki je vedno pripravljen, čaka na vas in si želi vaše pozornosti. Hitro se vzburi, je mlad, privlačen in pustolovski. Ta partner se ne bo nikoli dolgočasil, ne bo utrujen, ne potrebuje počitka in nikogar, ki bi prisluhnil njegovim težavam. Vedno doživi vrhunec. Če vas razočara, pa s preprostim klikom na miško najdete zamenjavo zanj.

In nekateri bi se vprašali, kaj je narobe, če si vsak privošči malo fantaziranja. Saj s tem ni nič narobe! Kot pravijo strokovnjaki, težava ni v fantaziranju, temveč ima industrija za odrasle edinstvene lastnosti, ki jih kasneje težko uresničite v resničnem življenju. Ker se to dogaja, je lahko spolni odnos v resničnem življenju obsojen na propad zaradi prepada med oczekiwania I rzeczywistość.

Vajin odnos je obsojen na propad zaradi prepada med pričakovanji in resničnostjo.
Vajin odnos je obsojen na propad zaradi prepada med pričakovanji in resničnostjo.

In tako pride, kot so ugotovili tudi znanstveniki, do nestabilnosti v odnosih, povečanega tveganja za nezvestobo in večje verjetnosti, da bo razmerje razpadlo. Partnerji postanejo manj predani, manj zadovoljni s svojim odnosi in izjemno cinični glede ljubezni. Njihova komunikacija se ponavadi poslabša, kar pogosto pomeni, da že najmanjša stvar sproži hudo razpravo.

Mitov iz industrije za odrasle je nešteto in čisto vsak naj bi imel določen vpliv na vajino razmerje. Izpostavili bomo le nekatere, s katerimi sta se gotovo srečala. Razmislita, ali je vredno, da fikcija (po)kvari vajino romanco!

Miti, v katere slepo verjameš:

Vrhunec MORA biti glasen

Težko boste našli film za odrasle, v katerem ne bi bilo glasnih dihljajev in stokanja. V resničnem življenju je spolni odnos veliko tišji in ni tako dramatičen. Vokalizacija ni sinonim za dober vrhunec, čeprav jo mnogi pari uporabljajo zato, ker simulirajo, saj mislijo, da tako MORA BITI.

Velikost je pomembna

Na internetu so vsi velikani, a v resničnem življenju ni vse tako dolgo, debelo, čvrsto, kot se zdi. Znanstveniki naj bi dokazali, da velikost uda ne vpliva na kakovost odnosa, kar pomeni, da je pravilo, ki pravi, da tehnika šteje, očitno resnično. No, v filmih je stereotip o velikem udu “must have”, ker filmski ustvarjalci menijo, da je to pravi pokazatelj seksualnosti.

Vrhunec MORA biti glasen.
Vrhunec MORA biti glasen.

Analni spolni odnos je spontan

Pari, ki prisegajo na takšno vrsto odnosa, vedo, da se nanj morajo pripraviti – tuširanje, lubrikant, potrplježljivost, sproščenost, masaža … Seveda vsi ti detajli so iz filmov izključeni! Ne pozabita tudi na higieno, ker lahko namreč s prehajanjem iz ene v drugo vrsto spolnega odnosa ženska dobi infekcijo.

Vse, kar se zgodi v filmu, se mora tudi v resničnem življenju

Scenariji filmov ponavadi vključujejo absurdne prizore, ki jih verjetno niti igralci ne bi ponovili v svoji spalnici. Cilj filmografov je ustvariti iluzije, ki sicer niso resnične. Res mislita, da so določene poze izjmeno prijetne?

Vse, kar se zgodi v filmu, se mora ponoviti v resničnem življenju.
Vse, kar se zgodi v filmu, se mora ponoviti v resničnem življenju.

Predigra traja le nekaj minut

Če bi filmografi snemali dolge predigre, bi vsak iskal alternative, ki bodo čim prej potešile njihove želje. Statistika naj bi kazala, da pari potrebujejo od 10 do 12 minut predigre, ne 10 ali 12 sekund, kot je to prikazano v filmih.

Umazane besede so OBVEZNE

Obstajajo nekatere besedne zveze, ki so so uveljavile v filmih za odrasle, a to ne pomeni, da jih morata tudi vidva uporabljati. Umazane besede niso sinonim za uživanje in stast!

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.