fbpx

Volkswagen Tarok: Chcemy tego pickupa również w Europie

Volkswagena

Pick up Vokswagen Tarok prihaja na ceste Južne Amerike. A ker je tako zanimiv, si ga enostavno želimo tudi pri nas!

Volkswagena je že novembra predstavil koncept manjšega pick-upa z imenom Tarok v okviru avtomobilističnega salona v brazilskem São Paulo. Tarok naj ne bi postal globalni produkt, temveč model namenjen le za Južno Ameriko. A pri do Volkswagena niso popolnoma prepričani, saj so slednjega pripeljali tokrat tudi na avtomobilski salon v New Yorku, kjer testirajo severnoameriški trg in njihove odzive. Tarokova največja posebnost je, da je moč podreti zadnje sedeže ter tako elegantno povečati zadnjo nakladalno površino na ogromnih 2775 mm. Tako v primerjavi s popularnim Fordom Rangerjem lahko v zadek naložimo tudi za meter daljše predmete. Uporabil naj bi Volkswagnovo platforma MQB, štirikolesni pogon 4motion ter klasične bencinske agregate TSI. Tudi zato, da bi bila cena lahko izjemno ugodna in konkurenčna. V Južni Ameriki naj bi se prodajal za okoli 20 000 dolarów. Ker gre za izjemno zanimiv izdelek, ki bi kupce našel tudi pri nas. Ta pickup enostavno hočemo!

Podrti sedeži v pickup-u! To je to!
Podrti sedeži v pickup-u! To je to!

Volkswagnova znana motorna tehnika – a s pridihom etanola

Volkswagnova tehnika - 4motion - in TSI motorji.
Volkswagnova tehnika – 4motion – in TSI motorji.

Taroka – v konceptni izvedenki – poganja 1.4-litrski turbo štirivaljnik, ki proizvede 148 konjskih moči (110 kilovatov). Deluje lahko na čisti etanol kot tudi na mešanico bencina in etanola. Šeststopenjski samodejni menjalnik in sistem štirikolesnega pogona 4motion se dopolnjujeta pri prenosu na vozišče. Na voljo naj bi bil tudi 2.0-litrski turbodizel,  z 148 konjskimi močmi, a ta šele ob začetku proizvodnje.

Ali bomo novega pickup-a ugledali tudi na evropskih cestah, še ni gotovo. Vsekakor nam bi bilo žal, če bi ta izdelek Volkswagen zadržal le za Južno Ameriko.

Galerija: Volkswagen Tarok

Więcej informacji

Więcej informacji:
volkswagen.si

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.