Velikokrat se pripeti, da nam predstavijo kakšen superšportni avtomobil, o katerem potem o njem ni ne duha in sluha. Miss R so nam predstavili že pred dobrim letom in smo že pozabili nanj, a so nas pri Xing Mobility ponovno opozorili na svojo prisotnost.
Nove fotografije in filmi dokazujejo, da je za Xing Mobility Miss R intenzivno testiranje. Dobro so jo preizkusili tako na droga kot tudi na bolj zahtevnem terenu. Po navedbah proizvajalca je Miss R prvi električni superšportni avtomobil, ki ima tako cestne kot terenske sposobnosti. Za terensko vožnjo je treba zamenjati pnevmatike in odbijače ter dvigniti oddaljenost od tal s prilagoditvijo vzmetenja. Vsekakor ne gre za opravilo, ki bi bilo hitro in preprosto.
Xing Mobility Miss R ima sila zanimiv pogonski sistem v velikosti 1.341 konjskih moči. Vsa ta moč je dovolj, da Miss R od 0 do 100 km/h pospeši v le 1,8 sekundy, od 0 do 200 km/h pa v 5,1 sekundy. Gre za pospeševanje, ki je celo hitrejše kot pri prihajajoči Tesli Roadster. Podoben pogonski sklop bo imel tudi 3,5-tonski tovornjak z imenom Mr. T, ki ga bodo proizvajali pri Xing Mobility. Miss R tako ni le hitra igrača, temveč platforma za izpopolnjevanje tehnologije in njeno vpeljavo na druga področja uporabe.
Po svežih testiranjih bodo Miss R razstavili na sejmu AutoTronics v Tajpeju poleg razgaljenega inovativnega baterijskega paketa. Tega sestavlja 98 modulov, od katerih ima vsak 4.116 baterijskih celic. Potopljene so v tekočino 3M Novec 7200, ki ohranja baterije hladne. Celoten baterijski paket naj bi bilo mogoče zamenjati v zgolj petih minutah. Ta inovativen baterijski paket ima v tem trenutku največjo gostoto shranjevanja energije. Če bi ga primerjali s standardno baterijo, ki je trenutno na tržišču, je od nje lažji za kar 50 %. Ker inovativen baterijski paket ponuja maksymalny energije pri najmniejszy teži, si podjetje v prihodnje obeta vgrajevanje te tehnologije v avtobuse, čolne, specializirano mehanizacijo in še kam.
Galerija slik: Xing Mobility Miss R
Więcej informacji:
xingmobility.com