É raro que um carro elétrico que não use o emblema da Tesla gere tanto interesse e esperança para o futuro. Foi isso que a Hyundai fez, que promete uma revolução na popularidade com o modelo Ioniq 5.
hyundai že nekaj časa ustvarja odlične električne avtomobile s super dosegi. A vse kar je zares manjkalo do pravega uspeha, je nova strategija znamke, ki bi celovito definirala smer razvoja v električno prihodnost. To je Hyundai naredil prav z modelom Ioniq 5, ki je hkrati postaja nosilni steber nove blagovne znamke vozil Ioniq. To bodo le električni avtomobili s svojim značilnim novim oblikovnim slogom. Novi Ioniq 5 je tako zelo celovito vozilo, ki razvito na belem listu papirja. Torej na popolnoma novi električni platformi. Ta prinaša vse odličnosti tovrtsnih arhitektur, kot je prednji prtljažni prostor in seveda prostor za velike baterije. Tudi zato ne preseneča, da obljubljajo 400 kilometrov realnega dosega avtomobila. Po standardu WLTP pa kar 480 kilometrov. Kar je v električnem svetu več kot odličen podatek. Ne preseneti niti pospešek od 0 do 100 km/h v le 5.2 sekunde, kar seveda velja za različico, ki bo gnana z dvema elektromotorjema.
Ta bo na cesto spravila 225 kilovatov, kar je nekaj čez 300 konjev. Na voljo bosta duas baterias in sicer takšna z 58 kWh ter 72 kWh. Te bo moč izjemno hitro polnit s 800 voltnim sistemom polnjenja – podobno kot pri Porsche Taycan. To pa pomeni le nekaj minut za dodatnih 100 kilometrov dosega. A niso vse le tehnični podatki. Avtomobil je zaradi svoje električne arhitekture izjemno prostoren, saj medosna razdalja znaša 3 metre, kar je pri skupni dolžini 4,63 metra podatek, ki da slutiti, da je v notranjosti zares prostorno. Tako preseneti prostor na zadnji klopi – ta je tudi vzdolžno pomična in omogoča zajetnih 531 litrov prtljažnega prostora v zadku, ki mu dela družbo manjši sprednji prtljažnik s kar 54 litri. Seveda je v notranjosti vse digitalizirano in zazrto v prihodnost. Posebnost je projeciranje argumentirane realnosti na vetrobransko steklo,, ter kup zanimivih detajlov, kot so naprimer klasične vtičnice, s katerimi si boste lahko kuhali kavo ali napolnili prenosni računalnik.
Z vsemi temi lastnostmi pa je izjemen konkurent Volkswagnu ID.3, Teslai 3 in drugim v segmentu. O uspehu pa bo seveda odločila njegova cena, ta je po prvih podatkih konkurenčna navedenim. Ioniq 5 bo še letos zapeljal tudi na slovenske ulice.