fbpx

Nissan X-trail – retorno off-road para off-road sem fim

Um dos SUVs mais robustos da Nissan - o modelo X-trail - mudou-se para águas mais mod(er) na terceira geração, como evidenciado por uma imagem mais agradável e design menos robusto, e agora está mais próximo do qashqai em termos de design e tecnologia. Para já, está disponível apenas um motor, combinado com duas transmissões e caixas de velocidades, e os preços variam entre os 26 e os 40 mil euros.

Nissan X-trail je za nissanovo terensko divizijo eden najpomebnejših modelov, saj je bil poleg pathfinderja in navare v trenutni modelni paleti tudi cenovno najbolj dostopen. V 13-letih je tako v njihove salone po svojega vstopilo 1,7-milijona kupcev, ki so želeli terensko zmogljivo, a vseeno vsakdanje uporabno vozilo. No zgodba je pri tretji generaciji nekoliko drugačna, saj je ta prvo in predvsem doma na asfaltu, le sčasoma in po potrebi pa lahko zavije tudi na brezpotja. Veliko bolj ambiciozni pa so s tem tudi prodajni načrti , saj je naprodaj v 190 državah po vsem svetu, na leto pa načrtujejo prodajo pol milijona primerkov.

Že pri podobi svetil je mogoče iskati vzporednice z aktualnim qashqaijem, z njim pa si deli tudi značilni V izrez, motorne maske. Nos je izrazito crossoverski, bolj kot se pomikamo proti zadku pa dobiva videz tipičnega SUV vozila.
Že pri podobi svetil je mogoče iskati vzporednice z aktualnim qashqaijem, z njim pa si deli tudi značilni V izrez, motorne maske. Nos je izrazito crossoverski, bolj kot se pomikamo proti zadku pa dobiva videz tipičnega SUV vozila.

Najboljše obeh svetov pravijo

Pri razvoju modela, so se opirali na najboljše kar je imel ponuditi predhodni model in le tega nadgradili z bolj modno in všečno zunanjo podobo, saj naj bi v tem segmentu o nakupu vse bolj pogosto odločala ravno ta. S tem se je oblikovno približal modelu qashqai, ki je velik tržna zgodba o uspehu, ki jo želijo ponoviti tudi pri številko večjem modelu, ki je tudi zamenjava za model qashqai+2. V osnovi bo namreč na voljo s petimi sedeži, proti doplačilu 820 evrov, pa bodo kupcem v prtljažnik namestili še dva dodatna poklopljiva.

CONSULTE MAIS INFORMAÇÃO: Nissan pulsar – dostojni konkurent “velikemu” VW golfu

Narejen je na povsem novi platformi in je kljub temu, da je v dolžino zrasel za osem milimetrov, 90 kilogramov lažji od predhodnika. Maso so med drugim znižali na račun kompozitnih materialov ter manjšega in lažjega turbomotorja.V primerjavi s predhodnikom je konkretno daljša medosna razdalja (+ 76 milimetrov), kar prinaša več centimetrskega udobja. Največjo razliko v primerjavi s predhodnikom gre opaziti na segunda linha, kjer je za konkretnih 10 centimetrov več prostora za kolena, sedeži pa so postavljeni v slogu postavitve v kino dvoranah in gledališčih, kjer je vsaka sedežna vrsta postavljena malenkost višje, kar občutno izboljša pogled naprej.

Potniška kabina je oblikovno podobna, a večja kot tista pri qashqaiju. Poleg prednjih sedežev, ki naj bi nudila optimalno udobja, pa so se ponudili tudi pri podrobnostih, kakršno je oblazinjenje naslona za roko in obloge vrat, ki je osemkrat debelejše, kot pri konkurentih.
Potniška kabina je oblikovno podobna, a večja kot tista pri qashqaiju. Poleg prednjih sedežev, ki naj bi nudila optimalno udobja, pa so se ponudili tudi pri podrobnostih, kakršno je oblazinjenje naslona za roko in obloge vrat, ki je osemkrat debelejše, kot pri konkurentih.

Prednja sedeža je razvila Ameriška vesoljska agencija Nós in pripomoreta k bolj udobni in manj utrujajoči vožnji. Zadnja sedeža se pospravita v ravno dno prtljažnika, ki omogoča devet diferente konfiguracij prevoza tovora, ki ga s pomočjo pregradne vodoodporne police lahko nalagamo v treh nivojih. Druga vrsta sedežev je vzdolžno pomična v razmerju 1/3 in 2/3. Zadnja bočna vrata se odpirajo pod kotom 80 stopinj. V primeru, da zložimo sedeže v drugi in tretji vrsti, ter sopotnikov sedeži spredaj, lahko v X-trailu prevažamo predmete do comprimento 2,6 metra.

Občutno več tehničnih bonbončkov

Tudi v potniški kabini je možno številne vzporednice iskati in najti z qashqaijem. Na velikem ekranu na dotik voznik s pomočjo 360 stopinjskega pogleda, ki ga zagotavljajo kamere, spremlja dogajanje okoli vozila, ali pa razbira podatke iz navigacije, ki so mu na voljo tudi na 5-palčnem ekranu med merilniki. Slednji vozniku omogoča še nadzor nad tlakom v pnevmatikah, nadzorom podvozja, trdoto volana, pregled nad varnostnim ščitom. Novost v X-trailu v primerjavi s predhodnikom je električno strešno okno, povezljivost zagotavlja druga generacija sistema nissan connect, v novinca so vgradili že znani varnosti ščit s um monte de sistemas de assistência, ki vožnjo naredijo udobnejšo in varnejšo.

Na sredinski konzoli je druga generacija sistema nissan connect, ki nudi tovarniško navigacijo in 360 stopinski pregled dogajanja okoli vozila, s pomočjo štirih kamer. Dobil pa je tudi čislani varnostni sistem varnostni ščit, ki združuje večino danes znanih asistenčnih sistemov.
Na sredinski konzoli je druga generacija sistema nissan connect, ki nudi tovarniško navigacijo in 360 stopinski pregled dogajanja okoli vozila, s pomočjo štirih kamer. Dobil pa je tudi čislani varnostni sistem varnostni ščit, ki združuje večino danes znanih asistenčnih sistemov.

En motor, dva menjalnika in pogona

Os clientes podem escolher entre tremi paketi opreme, v začetku pa je na prodaj le en pogonski agregat, ki zamenjuje dvolitrski dizelski agregat v prejšnji generaciji X-traila, izpuste in porabo pa izboljšuje za skoraj petino. Gre za 1.6 litro turbodiesel, ki je plod sodelovanja Renaulta in Nissana ter razvije 96 kilovatov moči (130 KM). Odlikuje ga visok navor (320 Nm), ki je na voljo že v nizkih vrtljajih. Moč na cesto se prenaša z ročnim šeststopenjskim menjalnikom ali novo X-tronic prestavno avtomatiko. Na izbiro je pogon na dve kolesi (2WD), ali štiri kolesa (4WD). Drugo leto está vindo 1,6-litrski turbobencinski agregat z ročnim menjalnikom in 163 konjskimi močmi.

Slovenski uvoznik načrtuje, da bo prihodnje leto novi X-trail dobil 250 slovenskih lastnikov. Za primerjavo, X-trail v prvih dveh generacijah je prepričal 771 slovenskih kupcev. Večino prodaje naj bi predstavljal srednji nivo opreme (Acenta) v kombinaciji s sistemom nissan connect. Sedemsedežna različica naj bi predstavljala desetino prodaje.

V kombinaciji z dvokolesnim pogonom in ročnim menjalnikom stane najmanj 26 tisoč evrov, samodejni menjalnik je na voljo od drugega paketa opreme dalje in z 2WD pogonom stane vsaj 29.270 evrov, najcenejša različica s štirikolesnim pogonom isso custa 30.080 evrov.

Mais Informações

Mais Informações:
www.nissan.si/x-trail

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.