2016年,标致308赛车杯赛走上赛道。随后积累了经验,直到 2018 赛季,标致决定在“民用”标致 308 GTi 的基础上推出一款新赛车。全新标致308 TCR赛车体现了全新理念,拥有更宽的间隙和专门优化的底盘。
Srce novega Peugeota 308 TCR ostaja že poznani 1,6-litrski turbo gnani bencinski motor, 其中有 350马力, 在 6000 obratih v minuti 和 420牛米扭矩, ki je na voljo od 3000 obratov v minuti dalje. Prenos se prek 6-stopenjskega sekvenčnega menjalnika 转移到 前轮对. Pod 18英寸轮圈 so zmogljive zavore s čeljustmi, narejenimi iz 铝. Zunanjost je v primerjavi s Peugeotom 308 Racing Cup občutno spremenjena zaradi bolj učinkovite aerodinamike in boljšega hlajenja zavor ter drugih elementov. Da bi avtomobil približali k tlom, so mu na zadek namestili ogromen spojler.
Peugeot Sport je optimiziral svoj najnovejši dirkalnik za serijo TCR in mednarodna “touring car” tekmovanja, med katerimi najdemo tudi znani nemški VLN in 24-urne vztrajnostne preizkušnje. Za Peugeota 308 TCR je pred davki treba odšteti 109.000 evrov. Peugeot 308 TCR bo imel na pisti kar hudo konkurenco, saj se bo ob bok postavil Volkswagnu Golf GTI, Hyundaiju i30 N, Hondi Civic Type R, Renault Meganu RS 和 Audiju RS3 LMS. Poleg tega krožijo še govorice, da se jim utegneta pridružiti še 沃尔沃 和 一个半岁, ki skupaj načrtujeta avtomobil, ki bo izpolnjeval dirkalne zahteve TCR.
阅读更多: MINI JOHN COOPER WORKS GP: NAJBOLJ STRUPEN MINI
Galerija slik: 2018 Peugeot 308 TCR
更多信息:
标致汽车公司