2018 Peugeot 308 TCR: strupen videz in kar 350 konjskih moči

2018 Peugeot 308 TCR

Leta 2016 je na dirkališča zapeljal Peugeot 308 Racing Cup. Izkušnje so se nato nabirale do sezone 2018, ko so se pri Peugeotu odločili za novega dirkalnika, ki je osnovan na "civilnem" Peugeotu 308 GTi. Novi dirkalnik Peugeot 308 TCR pooseblja nova filozofija, ima širšo prežo in posebej optimizirano podvozje.

Srce novega Peugeota 308 TCR ostaja že poznani 1,6-litrski turbo gnani bencinski motor, ki ima 350 konjskih moči, pri 6000 obratih v minuti in 420 Nm navora, ki je na voljo od 3000 obratov v minuti dalje. Prenos se prek 6-stopenjskega sekvenčnega menjalnika prenaša na prednji kolesni par. Pod 18-palčnimi platišči so zmogljive zavore s čeljustmi, narejenimi iz aluminija. Zunanjost je v primerjavi s Peugeotom 308 Racing Cup občutno spremenjena zaradi bolj učinkovite aerodinamike in boljšega hlajenja zavor ter drugih elementov. Da bi avtomobil približali k tlom, so mu na zadek namestili ogromen spojler.

Peugeot Sport je optimiziral svoj najnovejši dirkalnik za serijo TCR  in mednarodna “touring cartekmovanja, med katerimi najdemo tudi znani nemški VLN in 24-urne vztrajnostne preizkušnje. Za Peugeota 308 TCR je pred davki treba odšteti 109.000 evrov. Peugeot 308 TCR bo imel na pisti kar hudo konkurenco, saj se bo ob bok postavil Volkswagnu Golf GTI, Hyundaiju i30 N, Hondi Civic Type R, Renault Meganu RS in Audiju RS3 LMS. Poleg tega krožijo še govorice, da se jim utegneta pridružiti še Volvo in Polestar, ki skupaj načrtujeta avtomobil, ki bo izpolnjeval dirkalne zahteve TCR.

PREBERITE ŠE: MINI JOHN COOPER WORKS GP: NAJBOLJ STRUPEN MINI

Galerija slik: 2018 Peugeot 308 TCR

Dodatne Informacije

Več informacij:
peugeot.si

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Avtomobili teh barv najbolje ohranjajo vrednost in se prodajo dražje!