大众商用车部门将在 2025 年之前制造并测试大众 ID 车型的自动驾驶版本。 Buzz,以自动驾驶出租车的形式出现。
Avtonomni Volkswagen ID Buzz je v tem trenutku še v konceptni obliki, odločitev pa še ni padla niti o tem, ali bo imel ID Buzz volanski obroč ali ne. Znano je, da bo imel prilagojeno notranjost, ki bo nudila več prostora uporabnikom, za njih in njihovo prtljago. Prvo uporabo avtonomnega ID Buzz so si zamislili v obliki robotskega taksija, ki bo prevažal ljudi na območju Hamburga in to že leta 2025. Podjetje se želi s projektom do leta 2030 razširiti v še 50 mest 后 欧洲 和 Severni 美国.
V ZDA si bo Volkswagen morda za partnerja izbral Uber ali Lyft, na področju Evrope pa vztrajajo, da bo za to poskrbelo matično podjetje. Konceptni avtonomni ID Buzz se razvija v sodelovanju s podjetjem Argo AI, ki je na Volkswagna namestilo obilico senzorjev in kamer. Na strehi tako zasledimo večji lidar, po avtomobilu pa je nameščenih še 6 manjših lidarjev 和 11 radarskih plošč. Sistem omogoča zaznavanje predmetov v razdalji do 400米. Sicer pa bo običajni VW ID Buzz na voljo proti koncu letošnjega leta, njegova osnovna različica pa bo imela elektromotor s 154 kW moči in baterijo s kapaciteto 82 kWh.