fbpx

全新福特福克斯焕然一新

福特福克斯

福特福克斯接受了手术,不是因为它需要它,而是因为他们决心消除蓝色椭圆形中罕见的缺陷,并赋予它特有的“阿斯顿”发动机面罩,首次在嘉年华上看到。此外,他们还更新了发动机系列,增加了两款1.5升发动机,进一步完善了福克斯丰富的先进技术。这是 2015 款新款福特福克斯。

通过设计 prenovljeni Ford focus prepoznamo po značilni veliki motorni maski, ki bo kmalu postala zaščitni znak večine Fordovih modelov, ta pa je skupaj z nizkim pokrovom motorja potegnila ozke in bolj razpotegnjene luči in posledično občutno bolj agresiven prednji del vozila. Z boka je sprememb na prvi pogled manj, kljub temu pa tudi tukaj so in sicer v obliki strešnih nosilev pri karavanu in nove linije litih platišč. Na zadku pa opazovalec sprva opazi podobne luči, ki pa so jih proporcionalno zmanjšali, nekaj razlik je tudi na pokrovu prtljažnika in odbijaču, vendar boste te opazili le če bosta drug ob drugem parkirana oba Ford focusa (pred in po prenovi).

Sorodnost z mondeom gre poleg izbočenega pokrova motorja iskati tudi v veliki  trapezoidni aktivni reži za zajem zraka, ki je nadomestila predhodnikovo tridelno.
除了凸起的发动机罩之外,与蒙迪欧的相似之处还在于其大型梯形主动进气槽,取代了前代车型的三部分进气槽。

Pri modelu Ford focus je veliko novega je tudi znotraj, kjer so oblikovalci poslušali kritike ali bolje rečeno opazke kupcev in mu namenili bolj prečiščeno sredinsko konzolo z občutno manjšim številom gumbov, boljše materiale in končno obdelavo, malo evolucijo pa so pripravili tudi na področju napredne tehnike, kjer focus zadnja leta v segmentu v katerem se pelje vseskozi prednjači.

阅读更多: Focus electric – tudi Ford ima električnega

Prvo kar voznik bo vstopu opazi pa je nov volanski obroč z moderneje zasnovanimi tipkami, ki so tudi veliko bolj intuitivno razporejene. Tako bo voznik sedaj potreboval za pritisk prave tipke, veliko manjkrat umakniti pogled s cesti, lepši pa je volan kot celota tudi na pogled. Krmilni mehanizem je bil v prid boljše odzivnosti in občutkov, kaj se dogaja pod kolesi, še izboljšan, enako velja tudi za podvozje in vzmetenje, vprid še boljše vozne dinamike, ki že pri predhodniku ni pešala. Kot rečeno zgoraj osrednje mesto na sredinski konzoli zaseda do 8-palčni ekran na dotik, ki je del druge generacije sistema Sync, ki med drugim omogoča prepoznavanje glasu. Nov je audio sistem, voznikom so na voljo številne funkcije za udobje, povezavo in zabavo, od klica v sili, bluetootha, avtomobil je lahko dostopna točka za povezavo s spletom.

内饰在材质、外观和功能方面都至少与外观一样有所提升,并采用了更先进的技术,相比之前的车型也得到了进一步的改进。
内饰在材质、外观和功能方面都至少与外观一样有所提升,并采用了更先进的技术,相比之前的车型也得到了进一步的改进。

Prava poplava pa je pri paketih opreme, ki jih je že v osnovi kar šest: ambiente, trend, busines, sport ter titanium in titanium X. Veliko novega je pri asistenčnih sistemih, kjer zmore ESC po novem prepoznavati dogajanje na cestišču in reagirati še preden kolesa zdrsnejo.

Izboljšali so sistem za preprečevanje naleta pri nizkih hitrostih (AEB), ki prepoznava ovire in po potrebi samodejno ukrepa vse do 50 km/h, parkirni asistent zmore odslej prečno 自动地 停車處 in opozarja na promet med vožnjo iz parkirnega boksa, branje omejitve znakov poteka v sodelovanju med kamero in navigacijo.

Pri Fordu pravijo, da so se z novim zaslonom na dotik "znebili" kar 40 odstotkov gumbov, kar je bila pogosta kritika pri predhodniku.
Pri Fordu pravijo, da so se z novim zaslonom na dotik “znebili” kar 40 odstotkov gumbov, kar je bila pogosta kritika pri predhodniku

Ford focus ima konkretno prenovljeno in izboljšano tudi motorno paleto. Seznam ponudbe je podobno kot pri paketih opreme zelo dolg, celo tako, da zna koga celo malo zmesti. Kupcem je tako v povezavi s tremi karoserijskimi različicami in prej omenjenimi šestimi paketi opreme na voljo (ne vedno) šest bencinskih in trije dizelski motorji, poleg pet in šest stopenjskega ročnega je na voljo tudi 动力换档 双离合器 avtomatika.

从侧面看,差异预计会较小,但后部仍然拥有最宽敞的后备箱之一,从 363 升(5v)到 490 升(旅行车),再增加到 1,148 升或 1,516 升。
从侧面看,差异预计会较小,但后部仍然拥有最宽敞的后备箱之一,从 363 升(5v)到 490 升(旅行车),再增加到 1,148 升或 1,516 升。

Na bencinski strani tako najdemo motorje z razponom moči od 63- do 134 kW, na dizelski strani pa sta razpon in izbira malce manjša in sicer so na voljo trije motorji z močmi od 70- do 110 kW. Cene na bencinski strani 他们开始于 17.090 evrih, na dizelski pa 19.190 evrih za 70 kW različico 1,5-litrskega TDCi motorja, ki se obenem ponaša z l98 grami emisij in porabo 3,8 litra. Za petvratno različico je k ceni limuzinske treba prišteti 400-, za karavansko 出色地 710 evrov. Na prav vse različice (motorne in opremske) pa vam trgovci ponujajo še 4.100 evrov popusta.

在下面的民意调查中 - 投票选出年度汽车创新 - 2015
[总民意调查 id=138905]

更多信息

更多信息:
 www.ford.si/novi_focus

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。